Mijn schoonmaakster (rasgroningse, 65+) komt na bijna een half jaar afwezigheid (wegens ziekte) weer en daar heb ik zoveel zin in! Ik wil nu eigenlijk een welkom terug pakketje voor haar klaar leggen, maar ik heb niet zoveel inspiratie… Vanwege een streng dieet dat ze nu moet volgen liever geen eten, en verder dan een rituals pakketje kom ik nu niet.
Misschien een geurkaars (van Rituals bijvoorbeeld, vind ik al origineler dan zo’n bodylotion en zeep pakket)
Misschien een bolchrysant erbij? Daar wordt iedere 65+ vrouw in mijn omgeving (Groningen/Drenthe) blij van haha en volgens mij zijn die ook niet heel duur.
Weet iemand nog een betaalbaar hotel met bubbelbad op de kamer?
Deze had ik geprobeerd maar dat lukte niet toch bedankt voor het meedenken!
De Kastanjefabriek te Eibergen, De Tabaksplant in Amersfoort, Abdij de Westerburcht te Westerbork.
Of wil je graag zo’n ronde?
Heb een hele vreemde vraag, hoop dat iemand mij begrijpt hahahha.
Wanneer mijn baas dingen voor mij nakijkt, zet hij/zij een tekentje in de tekst, en in de kantlijn wordt dat teken ook geplaatst en vervolgens staat er bij wat er extra aan tekst bij moet. Gaat dus om tekst op papier, niet in een word document. HOE heet dat, dat plaatsen van die tekens en dan tekst erbij schrijven? Volgens mij is daar een fancy woord voor.
Bedoel je een voetnoot?
Een accolade?
Redigeren?
Asterisk?
Annoteren?
Heel benieuwd welke van de 5 het is
Hahahah al deze opties
Nee, ik wil gewoon een bubbelbad, hoe of wat maakt me niet uit. Dank je, ga ze vanavond opzoeken
Van der Valk Almelo heeft vaak goede aanbiedingen
@George @Chuckie @Max @crazyplantlady @anon31495790 @vitaminwater @grace jaaaaaa ik bedoelde idd annoteren!! Thanks, ik zat hier echt de hele dag al over na te denken hahaha
@Portugal @Twonights thanks voor alle tips!
Heb uiteindelijk een goede deal bij landgoed westerlee in Groningen gevonden.
11 okt kan ik laten weten hoe het was;-) ga expres 2 nachten zodat ik extra lang kan bubbelen.
Oké wie weet DE tip: waar / hoe kan ik het laatste seizoen (11) van modern family kijken? Ben al tijdje opzoek maar vaak kan het niet omdat “ik geen gebruiker/kijker uit Amerika ben”. Echt stom
Ik heb een hotel geboekt voor verjaardag van mijn vriend. Ik zou graag iets bijzonders doen, maar ik kom niet verder dan champagne meenemen en misschien ballonnen. Iemand nog ideeën?