Durf te vragen #3 (Deel 1)

@Banananana heeft een chromebook. Maar voor wordapplicaties zijn ze gewoon kut. Lukt het niet met online word? Een tablet gaat ook niet prettig werken. Een gewone laptop is het beste

Ik heb een chromebook en dr zit een soort word op maar het is niet de normale. Er valt mee te werken maar heel handig is het niet.

Nou ja, mijn ouders wonen dus in een nieuwbouwwijk in de grootste stad van ons land, dus dat daar mensen aanbellen voor collectes snap ik. Nu woon ik in een yuppen huur appartementencomplex in een andere stad, misschien dat yuppen niet echt een goede doelgroep zijn of dat ze niet naar appartementencomplex gaan?

Mij niet bellen

Vraagje: wie doet aan crossfit en was van tevoren niet al een afgetrainde sportschoolbezoeker? Zou ik je mogen DM-en?

CrossFit misschien heb je hier iets aan! @Virago

Oh geweldig, dankjewel!

Ja ik ken het wel heb al een paar jaar chromebook en verder super tevreden mee maar vandaag deed niks het goef in ppt en had ff mental breakdown. Mag nu voor thuis de pc van mn vriend lenen. Yay!

1 like

Heeft iemand een beetje verstand van laptops?
Ik zoek een nieuwe want mijne begint het een beetje te begeven, ik wil graag 3D en Adobe programma’s kunnen draaien zonder problemen.

Mijn vriendin heeft dus deze en die is in principe wat ik zoek, alleen hij maakt zooo’n luid geluid als je zware programma’s aan hebt staan. https://www.bol.com/nl/p/lenovo-legion-y540-15irh-81sx007ymh-gaming-laptop-15-6-inch/9200000112388263/?s2a=#productTitle

Liefste rond de 1200 en geen Apple :grimacing:

https://www.coolblue.nl/product/841959/acer-swift-3-sf314-58g-70d7.html

Ik heb deze, is snel, werkt fijn, goeie batterij en ik kan er adobe premiere pro en audition prima op draaien, andere programma’s gebruik ik nooit, dus dat durf ik niet te zeggen

1 like

Heeft iemand een idee hoe je makkelijk een vloerkleed in een foto van je huis kan “photoshoppen”? Ik heb geen echte Photoshop en ben een leek met dit soort dingen, maar ik kan echt geen kleed kiezen omdat ik niet weet welke mooi zou staan :sweat_smile:

Heb dit nooit uitgeprobeerd maar haar tutorials lijken altijd wel makkelijk te volgen.

1 like

Is er iemand met een felyx of go sharing account die voor mij zou willen checken wat het servicegebied in Delft is?


Dit is gosharing

1 like

Ik doe dit alles op m’n ipad pro, maar dat is ook heel duur haha. Werkt wel goed, moet je ook nog wel een office pakket kopen natuurlijk. En een goed toetsenbord. Kan denk op een ipad air ook wel eigenlijk.

Zijn wel echt weinig go scooters vind ik, ik moet altijd ver lopen voor ik er 1 heb

1 like

Ja hier ook! Las laatst dat er zo’n 1000 scooters in de stad zijn en er altijd een staat binnen 300 meter, nou dat is echt bijna nooit het geval hoor.

Super, dankje!

@Pax oh vervelend… weet natuurlijk niet waar je woont maar 5 min lopen van mijn huis zie ik altijd een groepje scooters staan, dus dat is wel chill. Benieuwd of er binnenkort meer komen in de stad

Nu niet meer, wel geweest.

1 like

Ik ben op zoek naar goede kwaliteit koekenpannen die geschikt zijn voor inductie. Iemand tips?