Gymshark camo seamless, heb nog nooit gehad dat die doorschijnen. Andere leggings van gymshark schijnen vaak licht door, lichte kleuren koop ik daarom vaak niet.
Ik ben volgende week een paar dagen in Limburg en zou het liefst even langs de DM willen. Iemand enig idee hoe streng ze zijn met negatieve tests in Duitsland? Zag dat je die bij je moet hebben en dat het geen zelftest mag zijn, anders had ik dat gedaan. Heb geen zin in problemen, want dat is een bezoekje aan DM ook niet waard.
Olie smeren heeft mij geholpen.
Ik heb er bijna geen last meer van sinds ik Bio oil smeer. https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/bio-oil-herstel-olie/?gclid=CjwKCAjwv_iEBhASEiwARoemvLRPEpE95nA-aqN7napvPWDIvjfhJu5UfGPsHxLjb2ho3ym1Cm7uIxoCpgUQAvD_BwE&expa=gs&ef_id=CjwKCAjwv_iEBhASEiwARoemvLRPEpE95nA-aqN7napvPWDIvjfhJu5UfGPsHxLjb2ho3ym1Cm7uIxoCpgUQAvD_BwE:G:s
Streng. Zou het niet doen.
En @papierhier
Thanks! Engelse titel + ‘Nederlands’ doe ik nu inderdaad meestal, maar toch vind ik dan vaak niet alle titels. Soms is het me ook niet duidelijk of het boek wel vertaald is, dus dan is het logisch dat er geen vertaling gevonden kan worden.
@stofdoek en @stervis en @crazyplantlady en @Strawberry Thanks! Dan ga ik eens naar Gymshark, Lulemon, Hunkemoller en Nike One kijken.
Beste mensen, voor dit topic geldt hetzelfde als WJEKW. Als je vraag betrekking heeft op een onderwerp waar een topic aan gewijd is, plaats je het daar en niet hier. Zo blijven overkoepelende topics al deze goed bij te houden voor iedereen en hebben we een betere en overzichtelijkere spreiding van berichten.
Ja consequent vind ik lastig maar ik ga beter mijn best doen anders krab ik me benen helemaal open. @stervis oh ook een goeie tip, maar even wat nieuwe dingen proberen
Bedekken met een leuke badmat?
Topic is durf te vragen maar je durft geen ander antwoord te krijgen dan je eigenlijk wilt
Niks is goorder en onhygiënischer dan een tapijt in de badkamer. Als je de vloer goed schoon hebt gemaakt met welk schoonmaakmiddel dan ook is die niet smerig maar hij oogt gewoon niet schoon. Doet de woningbouw niks aan. En dat is beter dan een goor met bacteriën doordrenkt tapijt in een vochtige en warme ruimte. But you do you
Hogedrukspuit
Misschien tapijt???
Maar een badmat en tapijt is wel anders toch, een mat hoeft niet de hele vloer te bedekken, maar het ziet er wel iets beter uit misschien dan met niks?
Badmat, een leuke mand, een plantje? Beetje inrichten en afleiding
Ik snap je hoor, had ik ook bij mijn eerste huurwoning/studio. Had zoveel veel bleek gebruikt dat ik echt ademhalingsproblemen kreeg. Maar het bleef voor mijn gevoel vies waardoor ik altijd slippers aandeed als ik in de badkamer was dus ook onder de douche. Echt goor haha, gelukkig heb ik er niet lang gewoond.
Geen tapijt of matje in de buurt van de wc! Ik heb ooit een bijbaan gehad in de thuiszorg bij oudere mensen poetsen, en moest die matjes altijd uitkloppen buiten, spetters in m’n gezicht