Durf te vragen #4

Ah ja dat is echt vervelend voor je. Ik ben naar de winkel gegaan en kreeg gelukkig mijn geld terug via pin (mijn betalingswijze) zoals @Lort ook zei.

Overigens heb ik ook eens gehad dat ik een item retourneerde bij H&M omdat er met 1x wassen een enorme scheur in de broek zat. Ze wilden me toen een tegoedbon geven maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Toen kreeg ik alsnog mijn geld terug. Waarschijnlijk heb ik wel een beetje mazzel gehad (aka een lieve manager), want ik denk niet dat dat de normale gang van zaken was.

1 like

Wij hadden wel een paar dagen eerder, geen idee hoe haha, maar het valt dus te proberen :joy:

1 like

Ik ga zo nog naar de supermarkt voor (vega) snacks voor vanavond, maar heb geen inspiratie. Wat moet ik absoluut niet vergeten te halen (heb al naturel chips)

De veggie frituur snack mix van Mora of Beckers

1 like

De nacho cheese of chili cheese van Mora of kaastengels of Kwekkeboom old amsterdam bitterballen. Of allemaal :joy:

4 likes
1 like

Shit ik had dit topic helemaal over het hoofd gezien, thanks!!

1 like

Shiiit ik denk dat je gelijk hebt! Het past echt perfect. Bedankt voor het oplossen van dit mysterie.

Maar het is nogal een rare combinatie, ja.

(@Yzile nu hoef jij ook niet meer wakker te liggen.)

36 likes

Zou kpn bellen en vragen of ze de wensdatum van je contract kunnen vervroegen, grote kans dat het signaal nu al aanstaat en dan kun je het gewoon aansluiten.

2 likes

kan beide. als de lijst het niet heeft moet je de foto zo laten afdrukken.

1 like

Kan beide. Ik vind zelf een lijst met passé partout er al in mooier.

1 like

Oh vet handig zeg! Werkt het ook als je beker leeg is of valt de beker dan zo om?

Heel vaak krijg je op LinkedIn zo’n melding met: ‘Feliciteer pietje met 10 jaar dienst bij X’ oid. Maar doet LinkedIn dat automatisch? Of stelt die persoon dat zo in dat anderen daarvan een melding krijgen?

1 like

Dat gebeurt automatisch. Ik had laatst ook felicitaties bij zo’n melding, terwijl ik zelf nooit iets aangezet had waardoor anderen die melding zouden krijgen.

2 likes

Ah ok! Want je kunt wel aangeven of je je netwerk op de hoogte wil brengen van je nieuwe baan, dus dacht dat dat hier ook het geval was :stuck_out_tongue:

2 likes

Ah ja ik heb even gekeken en er staat bij mij wel aan dat mijn netwerk op de hoogte gebracht wordt van een nieuwe baan en ik zie nu dat werkjubilea er ook bij horen.

1 like

Nee hij blijft staan!

3 likes

Weet niet waarom je dit in dit topic plaatst, maar kennie wachten. Dit seizoen is echt GOUD! En die preview voor volgende week waarin Sem met Sander zoent is toch echt te hypocriet voor woorden. #genietonnn

Wat zouden jullie doen? Om de week op vrijdags vrij, of elke vrijdagmiddag vrij?

Ik zou om de week hele dag doen
Edit: niet uit eigen ervaring want ik heb dat niet in mijn contract. Maar als je een middag doet is er ALTIJD wel weer iets wat dan uitloopt en volgens mij zijn mensen dan ook makkelijker om te denken dat je die middag wel even verschuift. Uiteraard kun je daar zelf streng in zijn maar een dag is duidelijk een dag en ik denk dat je daar qua tijd sowieso meer aan hebt.

17 likes