Durf te vragen #4

Mensen die whatsapp desktop gebruiken, werkt dit nog bij jullie?
Bij mij werkt het ineens alleen als ik de app open heb staan op mijn telefoon, dus ook echt met het scherm aan. Anders kan ie geen verbinding maken.

Ik heb ook niks anders ingesteld qua netwerkinstellingen en vernieuwen op achtergrond staar ook gewoon aan.
Volgens mij refresht whatsapp sowieso een beetje willekeurig de laatste dagen, soms krijg ik ook alleen nieuwe berichten binnen op m’n tel als ik de app open. Vet irri want nu zit ik juist vaker te checken/

Bij mij werkt het gewoon

agh dan ligt het dus echt aan m’n telefoon denk ik dan :cry:
thanks voor het laten weten!

1 like

Ik heb hetzelfde als jij, sinds een dag of twee. Lijkt niet helemaal lekker te conecten

Ik ook sinds een paar dagen idd! Echt super frustrerend.

1 like

Ik verveel me echt de tering. Wat doen jullie zoal op een vrije regenachtige dag? Behalve opruimen ofzo…

1 like

Ong, is dat veel moeite?
Zou echt super chill zijn, ze denkt dat ik een soort wizzkid ben haha

Mijn dagelijkse advertentie, iemand ervaring met deze scheermes van Estrid? Abbo is best aantrekkelijk en goedkoop !

Nee heel weinig moeite. Audacity is een programma om audio in op te nemen en je kan ook je systeemgeluid opnemen. Dus dan speel je dit af op je computer terwijl je je systeemgeluid opneemt en dan neemt ie dit dus op :slight_smile: duurt echt een minuut

& @Gelatelli op zich zou je ook gewoon een aflevering van YouTube kunnen plukken, naar mp3 converteren en dan knippen (ofwel in audacity of gewoon op je telefoon?)

Ja ik, ik vind het wel chille scheermesjes maar ook niet echt je van het ofzo, het maakt het niet helemaal glad.

1 like

series kijken/netflixen, iets bakken, nagels lakken, iets uitgebreid opruimen wat je al een tijdje uitstelt, lezen

Ik ben een beetje een dilemma, ik ben uitgenodigd op een bruiloft met de mededeling dat de uitnodiging nog ingetrokken kan worden als de maatregelen het niet toelaten. Ik wil dus niks nieuws kopen, want als het niet doorgaat zit ik met een outfit waar ik niks mee kan. Heb verder ook geen bruiloften meer in het verschiet komend jaar.

Vinden jullie dat een pak, pantalon en blazer, zwart met witte print kan?

Wil dit combineren met nude hakken en een witte satijnen top. Ben een groentje in bruiloften dus twijfel enorm! Het is grotendeels buiten en de weervoorspellingen zien er niet goed uit.

Wat denken jullie? Heb verder alleen casual jurkjes in de kast.

10 likes

Ja dat kan ook!

1 like

Ja ik heb gekeken maar er staan alleen afleveringen zonder intro op :confused:
@Luzarl als je dat wil doen heeeeel graag, mn moeder wil al weten ‘hoeveel dat dan kost voor die vrouw van het internet’

2 likes

5 euro
hahaah ik heb het geregeld, stuur even je mail in een pbtje, dan mail ik het naar je

3 likes

Ja klinkt stijlvol en dat jasje is top!

3 likes

Thanks! Pantalon is ook in de print :black_heart:

2 likes

Nou dan is t wat mij betreft helemaal een yes! :heart_eyes:

2 likes

Leuke outfit. Ik zou je pak zo stelen. :heart_eyes:

1 like