Ja nu je het zegt, best gekke marketing. Wel lekkere koekjes tho
Ik weet dat 80-grams papier van dat standaard printerpapier is, 120-grams is meer van dat stevigere tekenpapier, dus lijkt me wel prima voor enveloppen!
Ik zocht een overhemd online, nu zie ik dat ie voor dames uitverkocht is maar voor heren is het overhemd nog wel beschikbaar. Het is een simpel zwart overhemd, en ik wil hem in mn broek dragen. Zou het qua pasvorm nou echt heel erg veel schelen als ik de mannenversie neem?
Ik denk dat de mannenversie misschien bredere schouders zal hebben en langer is, en afhankelijk van het model dat de vrouwenversie wellicht getailleerd is en de mannenversie niet. Maar als je gewoon een basic overhemd wil dat ie niet heel erg formfitting is maar wat losser lijkt het me niet zo’n groot probleem, ik draag ook weleens mannenoverhemden of shirts.
Overhemden voor vrouwen hebben vaak coupnaden (voor de borsten), bij heren niet. Dus het ligt er ook aan hoe groot je boezem is of het met een herenoverhemd mooi staat.
Ik wil binnenkort iemand die gaat emigreren naar Zweden een kaartje/cadeautje sturen. Ik vroeg mij daarom af of ze in Zweden ook zoiets hebben als Greetz? Scheelt misschien een hoop kosten en ben ik misschien ook iets zekerder dat het aankomt.
Een beetje laat maar misschien een tip volgende keer.
Tegenover de Helenahoeve in Slenaken heb je een wandelgebied en een hoge berg waar je heel mooi uitzicht hebt.
Erg afhankelijk hoeveel jaar geleden dat is voor je!
Iemand met kennis van planten die enig idee heeft of dit gewoon onkruid is of toch het resultaat van een omgevallen moestuinmaatje?
Nu het wat warmer is groeit het als een gek haha ben wel benieuwd wat het is
Wel leuk onkruid, als dat het is
Nou heb ik er 0 verstand van, maar dit lijkt precies op de zonnebloem die ik door zo’n moestuinmaatje in mijn tuin heb staan! Groeit inderdaad als een malle nu.
Periode 2007 t/m 2011 dus zo’n 10 tot 14 jaar terug. Zal waarschijnlijk te lang geleden al zijn, maar kan het proberen…
Ooh ja idd! Zou leuk zijn, dacht het eerst ook alleen doen mijn bewust geplante zonnebloemen het in vergelijking dan echt een heel stuk slechter haha
Wie heeft air Force 1’s? Ik heb een goeie deal op Vinted gevonden maar er staat bij dat de zooltjes er niet bij zitten. Wat bedoelt ze hiermee? Zit er een verwijderbare binnenzool in ofzo? Zijn ze zonder ook comfortabel? Ik heb een berichtje naar de verkoper gestuurd maar ik wou toch wel even navragen hier voor een objectieve mening.
En hoe vallen AFs qua maat?
Kan het toevallig een aardappel zijn? Daar vind ik hem ook erg op lijken en die groeit bij mij nu ook mega hard.
Heb afgelopen donderdag wat besteld bij Zara voor een vriendin en ervoor gekozen om het in de winkel op te halen, dat zou ik vandaag kunnen doen. Nu staat er nog niet in de app dat het in de winkel is afgeleverd. Ik heb nog nooit in de winkel bestelling opgehaald, weet iemand hoe waarschijnlijk het is dat het vandaag nog in de winkel binnenkomt? Of wordt het waarschijnlijk een andere dag.
Worden die zo hoog? Dacht dat die altijd best laag bij de grond groeide.
Ja misschien wel, op de eerste foto die rij links zijn ook aardappelen, maar die zien er dus wel weer heel anders uit veel lager en meer vertakkingen.
volgens mij krijg je altijd een bevestiging per mail dat iets is aangekomen op een afhaalpunt, dus ik zou op de informatie van jouw app afgaan! als daar nu nog niet staat 'klaar om opgehaald te worden ’ dan is het er hoogstwaarschijnlijk ook nog niet.
op maandagen zijn winkels altijd later open toch? ik denk dat als er geen vertraging is geweest in de bezorging, je vanmiddag dan wel zou kunnen zien dat het klaarligt.