Ik heb €4,10 verzendkosten betaald ik dacht dat t dan + tracking was… hmmm
Nou volgens mij klopt dat hoor. Er is maar een soort brievenbuspakketje, zat even niet goed genoeg te zoeken. Je hebt wel de optie van een brief groot formaat versturen, maar die is 4,50.
bedoel je t klopt dat t dan met tracking zou moeten zijn?
Ja!
ok thanks. echt irritant dat zij het tegendeel beweert
Wil je die Italiaan in Middelburg nog delen? Misschien ga ik daarheen (of Vlissingen, maar volgens mij is Middelburg leuker)
Je hebt al een hoop opties gekregen maar volgens mijn podoloog zijn Nike air Max en Nike air force goede schoenen voor mensen met voetproblemen (stevig, goede demping). Maar als je echt veel last hebt zijn zooltjes vaak de beste oplossing.
Ik merk de laatste tijd dat fruit (vooral peren en perziken) snel te zacht wordt aan de buitenkant maar dan nog vrij hard is van binnen. Ligt dat aan hoe ik het bewaar (los van elkaar op het aanrecht) of koop ik gewoon slecht fruit?
Ik ben hem nu aan het maken hahaha. Drink dit elke dag
Il senso! Smakelijk!
Zijn er nog meer merken die telefoonhoesjes aanbieden met magnetisch buitenhoesje? Zoals Ideal of Sweden? Vind dat heel fijn, maar de laatste hoesjes die ik daarvan had slijten heel hard.
Vind alleen el cheapo’s bij bol ofzo, die vermoedelijk van Ali komen.
Weet iemand waar de suikervrije Monin siroop te koop is? Is dat alleen bij groothandels?
Bedoel je zodat je hem ergens aan/op kan hangen? Kan je niet zo’n magnetische sticker kopen en dan in een hoesje doen? Volgens mij bestaan die speciaal voor telefoons.
Ja ook, maar ook dat je bv een hardcase hebt die magnetisch in een buitenhoesje /wallet kan. Dan kun je die er dus heel gemakkelijk uit pakken als je rustig zit, maar is je telefoon wel goed beschermd onderweg. Maar ook dat ie bv blijft plakken aan zo’n magnetische autohouder.
Ben bang nu ik alles al van Ideal of Sweden heb, dat ik daar de rest maar weer moet kopen. Maar ben dus niet zo tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb wel eens Monin siropen besteld bij drankdozijn.nl. Ik heb even voor je gekeken en ze verkopen ook de suikervrije vanille, karamel en halzelnoot!
https://www.degrieksewinkel.nl/product/nescafe-frappe-200-gr/
Deze maar je kan ook de nescafe uit de supermarkt met de rode dop nemen (glazen pot)
Dat van die gecondenseerde melk heb ik nog nooit gezien haha. Maar ik doe gewone melk en dan af en toe er een eetlepel vanille ijs bij. Zonder ijs is ook lekker.
Ik doe zelf 2 theelepels koffie 1 suiker klein beetje water dat opschuimen ( ik heb zon ding al 100 jaar uit griekenland maar je kan het ook in een cocktail shaker doen) en dan scheutje melk of eetlepel ijs en dan de rest aanvullen met water en dan even roeren.
Zou even naar een supermarkt in Duitsland gaan. Daar hebben ze heel veel smaakjes gewoon staan!
Oh dat is ook een goede tip, dankjewel!