Nike Air Max
Oh wat chill! Mijn vriend had niet zoveel medelijden dus nu moet ik uitzoeken of het écht zo chill is. We hebben wel een weddenschap: ik weet vrij zeker dat er geen verwarming is op zolder en hij dat er wel een is. Als er geen is, mag ik een Dyson hot + cool kopen.
Durfde nog niet te kijken wie er nou gelijk heeft.
Ik vind Nike Free run altijd heel lekker zitten, die hebben een flexibele zool
Heb je tijdens je meetings oordopjes in? Ik wel en mijn collega’s horen mijn (luidruchtige) airco helemaal niet!
Hij staat direct naast me ivm stopcontact en kort snoer. Heb ook het idee dat het ligt aan het programma dat je gebruikt, bij Zoom geen klachten maar bij webex en Teams kreeg ik wel de vraag of ik even kon muten.
Of ik adem heel hard. Ha.ha.
Wie heeft sandalen van Dr. Martens? Welk model? Hoe zitten ze en doen ze pijn bij het inlopen? En hoe vallen ze qua maat? Groetjes, verlegen waterman xxx
Het zijn niet per se wandelschoenen maar ik heb suède veterschoenen van paul green die ik heeel fijn vind, die zijn wat netter (https://m.aboutyou.nl/p/paul-green/veterschoen-4297938). Ik kan zelf ook de hele dag lopen op birkenstocks. En heb ook snel zere voeten! Maar dat zijn beide misschien niet wat je bedoelt qua schoensoort
Werkt iemand hier bij Tix nl?
Ik vind sommige modellen van Gabor en Clarks daar wel aan voldoen! Ik zag dat iemand ook Paul Green noemde, die hebben idd ook prettige schoenen vind ik!
Skechers lopen ook lekker inderdaad haha, heb zelf ook een paar met memory foam
Weet iemand welk tankstation dat is daar bij de starbucks bij de Meern bij utrecht?
Bedoel je niet die bij Breukelen? Volgens mij heeft die bij de Meern geen tankstation
Ja dat kan ook! Ik ben daar in januari ofzo langsgegaan (een starbucks met tankstation rondom Utrecht maar kan hem niet vinden)
Het kan ook Meerkerk nog zijn maar Breukelen klinkt herkenbaar
De Meern is een carpoolplaats, Breukelen is volgens mij shell
Dankje!!!
Meerkerk is Starbucks. En een kleine onbemande tank geloof ik
De postbode kijkt alleen naar het adres/barcode volgens mij, maar je kunt t ook in een plastic zak doen ofzo toch? Neem aan dat het kleding is.
Oh wow, deze ken ik niet! (Verkeerde kant van de lek, zegt mijn vriend altijd)
Grappig dat er zoveel “losse” Starbucks vestigingen rondom Utrecht zitten.
Ja ik bedoel denk ik breukelen! Want er was ook een gewone tankwinkel maar ook een losse grote starbucks hahah
Bij Meerkerk zit ook nog een Mac. Bij Breukelen geloof ik KFC/burger king? Of is dat weer een andere…
Ik vind Birkenstocks ook een fijne zool hebben inderdaad en kan ik ook goed op lopen alleen krijg ik daar vaak wondjes waar die bandjes over je voet gaan
Ik ben wel meer op zoek naar een sneaker!