Durf te vragen #4

Thanks @tijgerlelie @Yzile @Foucher voor de broeken tips. Heb een paar bestellingen gedaan.

Weet iemand hoe het traject tussen Eindhoven-Utrecht (Uithof) is? Moet er morgen om 9u zijn, pre corona kon ik me herinneren dat het altijd vrij druk was op de weg, is dat nu nog steeds zo? Vind het op zulke stukken altijd lastig in te schatten hoeveel eerder ik moet vertrekken.

De a2 is relatief rustig, zelfs in de spits! Laatste 3 maanden geen één file op meegemaakt.

1 like

Hebben meer mensen dit? Ik heb vanaf vandaag asr vitality maar mijn doel is 0 van 0 punten?

Bedankt, door jou heb ik langer in bed kunnen blijven. Was inderdaad heel rustig, heerlijk.

1 like

Ja ik heb hetzelfde! Kreeg mail dat ik de doelen moest activeren voor deze week, maar er staan helemaal geen doelen in?
Misschien een glitch omdat er waarschijnlijk deze week heel veel mensen starten?

1 like

Heerlijk! Hoopte al dat je het nog op tijd las :blush:

1 like

Ja ik ook, terwijl ik vorige week begonnen ben! Beetje gek. Ga vanmiddag hardlopen en zal even kijken of het daarna veranderd is.

1 like

Weet iemand hoelang het duurt voordat je weer iets op de muur kan hangen als het geverfd is? Kan via Google alleen vinden hoelang het duurt voordat het droog is. Maar kan het kwaad als je dan je spiegel etc weer ophangt? Ben het helemaal vergeten te vragen aan de schilder.

1 like

Wij willen een nieuw bed kopen maar matras wil ik wel graag testen in de winkel, dat kan nu natuurlijk niet. Is het een dom idee om wel alvast het bed te kopen van 160cm maar nog even ons oude matras van 140 cm daarin te gebruiken tot we een nieuwe kunnen kopen? Gaat dat heel erg schuiven ofzo? We hebben wel een zwaar matras dus ik verwacht niet dat ie makkelijk schuift.

Waarom zou je het bed al wel kopen? Is het in de aanbieding? Anders maakt het ook niet uit om iets langer te wachten toch.

Als je echt nu al een ombouw wil kopen, kun je ook kiezen voor het Emma matras. Daarbij zit iets van 100 nachten proefslapen.

1 like

Je hebt inderdaad een stofdroog tijd maar ook overschilderbaar tijd.
Zelf merk ik dat je erna ook nog wel tijd hebt voordat het uitgehard is. Als de spiegel echt tegen de muur aandrukt zou ik 2 tot 3 dagen wachten.

2 likes

Denk dat het wel meevalt hoeveel een matras schuift. Het scheelt 20 cm en je ligt er met een of twee personen op en een matrass is loeizwaar dus met slapen alleen verwacht ik niet veel geschuif :wink:
Misschien iets van opgerolde dekens tussen het matras en de ruimte leggen nog voor de zekerheid. Dan overleef je de lockdown vast wel.

3 likes

Ik zie overal dingen voorbij komen over big brother maar ik heb dat echt nog nooit gezien eerder (ik heb niet onder een steen gelegen maar het heeft me niet geïnteresseerd ofzo) dus was benieuwd naar wat het precies is maar met Google kom ik niet echt verder dan een groep mensen in een huis en… heel veel camera’s om ze te volgen? En dan, Wat is het doel? Om zo lang mogelijk in het huis te blijven ofzo, hoe dan? :nerd_face:

2 likes

Ja en tussendoor doen ze volgens mij wel eens opdrachten en kunnen ze worden weggestemd door het publiek. En uiteindelijk is er een winnaar die geld wint.

1 like

Dit is het geloof ik wel. Dikke onzin😂 en wat @Spaarlamp zegt dan.

2 likes

Haha vandaar dat ik niet verder kwam na een rondje Google. Dus een groep mensen in een huis en met als doel zo lang mogelijk blijven. Soms met opdrachten. En je kunt er dus uitgestemd worden door elkaar of kijkers?

Vroeger was het door kijkers maar zal nu wellicht ook elkaar kunnen zijn

1 like

Was destijds denk ik ook heel populair omdat het toch het startsein was van reality genre. Nu na alle varianten (dating, spel elements, real housewives) is het idd niets meer dan: een huis met mensen en camera’s haha

3 likes

Ken je ook niet dat gezegde ‘big brother is watching you’? Was idd (een vd) eerste reality shows en natuurlijk, hoe kan het ook anders, een bedachtsel van John de Mol. Daarna werd het een internationaal succes: vanaf 2000 werd het in meer dan 80 landen uitgezonden (meer info: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(televisieprogramma) )

1 like