Dat kan je toch prima kennen zonder ooit het tv programma te hebben gezien. Komt uit 1984.
Haha ja maar daar komt wel de naam vandaan van het programma, dus ik dacht dat is misschien een link
Ja dat ken ik indd en ik ken big brother ook wel van naam uiteraard maar geen ideeee wat voor programma het verder was en met welk doel enzo en nu begon iedereen er weer over haha
Als ik wil een mooie route wilt wandelen bij de Veluwe en ik kom uit de richting Nijmegen, waar kan je dan het beste heen rijden / de auto parkeren?
Ben je dan op zoek naar theorie van branding? Ik vond dit boek toen ik het las heel goed: Contrarian Branding: Stand Out by Camouflaging the Competition
Van Roland van der vorst. Echt een koning die vent wat betreft branding. In het Nederlands heb je dar boek ook trouwens en heet het âhet camouflage effectâ
âBrand Management: Co-creating Meaningful Brandsâ van Michael Beverland wordt door Roland van der Vorst (en hij weet er echt veel van ad) trouwens ook aangeraden voor theorieĂ«n achter branding.
Verder kan ik bij marketing strategien niet echt iets bedenken wat makkelijk weg leest, maar heb ik daar meer taaie boeken over die nuttig zijn mocht je geĂŻnteresseerd zijn naar die titels.
Wellicht dat je iets hebt aan âThinking fast and slowâ Daniel Kahneman. Het boek is heel interessant wat betreft hoe het menselijk brein werkt en dat probeer je natuurlijk te beĂŻnvloeden met marketing. Leest ook wel goed weg vind ik.
â
Ik werk overigens niet in de marketing of branding. Heb hier twee jaar geleden wel veel vakken in mijn master over gehad dus daar komen mijn , maar werk wel met strategieën en klantinzichten voor nieuwe product ideeën.
Ik ben afgelopen weekend nabij Hoenderloo geweest, maar is misschien iets te ver. Ginkelse hei is altijd mooi (parkeren bij de Schaapskooi) of park Veluwezoom (parkeren bij Posbank bezoekerscentrum). Vanuit de Posbank heb je ook meerdere wandelroutes.
Misschien fanstrategie van Wil Michels? Gaat over hoe je fans van je merk in kunt zetten
Misschien oosterbeek bij arnhem? Of meer richting ede?
Kun je leesbevestigingen bij Insta dmâs uitschakelen?
Ja bij instellingen en dan privacy volgens mij
Er zijn ook wel wat Ted talks over, misschien kun je die kijken? Ik vond the golden circle heel interessant, die is meer gericht op hoe je als bedrijf een gat in de markt kunt dienen, niet heel erg branding gericht, maar marketing technisch wel interessant.
Dat herken ik wel! Ik kom van de hotelschool en ik werk direct onder de eigenaren voor een redelijk klein bedrijf. Omdat je op de hotelschool vrij breed wordt opgeleid denken de eigenaren dat ik daardoor ook alles wel kan. Dus naast mijn gewone taken maak ik ook de contracten voor nieuwe medewerkers, voer ik functioneringsgesprekken met de vestigingsmanagers en moet ik de website en social media bijhouden.
Zodra het weer kan wil ik inderdaad ook wat cursussen gaan volgen, in 2019 heb ik bijvoorbeeld cursussen gedaan voor Google Analytics en Google Ads en dat vond ik wel heel prettig, die aantekeningen pak ik er ook vaak nog bij als ik bezig ben. Ik ga de boeken van @Harrrie ook zeker eens opzoeken!
Wat wil je dan concreet weten van marketing? Het is namelijk zooo breed. Bedoel je meer de social media? Paid media? Productverkoop? Doelgroepen? Distributie?
Vooral qua sociale media en doelgroepenwerking (en nog specifieker: in de cultuursector)!
@George herkenbaar haha, je doet dus eigenlijk 3 jobs in 1. âEven snel de website en social media erbij doenâŠâ Dat klinkt allemaal gemakkelijk maar er komt zoooveel bij kijken!
Ik wil graag een gewone deurbel. Die ding dong! zegt. Maar niet 1 op batterijen. Waar kan ik deze bestellen? Heb al gezocht maar vind tot nu toe alleen die op batterij.
Wat zouden jullie doen:
Ik heb bepaalde uren dubbel uitbetaald gekregen, onverwacht en zonder reden. Heb dit twee keer aangekaart, en het geld apart gehouden. Hoor er nu twee maanden later niets meer over. Moet ik er nou nog een keer achteraan of is het op een gegeven moment wel klaar? Gaat bruto om 300-350 euro.
Wat heb je nu? Als je al een deurbel met een snoer hebt moet je dat kastje waar geluid uitkomt zoeken en kijken of je daar een ander geluid op kan instellen, of op zoek naar een nieuwe (dan zoeken naar deurbelontvanger) en die daar op de bestaande bedrading aansluiten.
Ik zou het laten zitten, pech hoor
Oh dat wist ik niet! Ik heb nu geen deurbel want het was er 1 op batterij die steeds leeg was. Dus heb de knop eraf gehaald. Maar de postbodes kloppen zo enorm hard op het raam in de deur dat ik nu echt weer een goede deurbel wil.
Ik ga eerst maar eens uitzoeken wat voor aansluiting ik verder nog heb of dat het weer met batterij moet.
Hahaha oke ik ben niet de enige die zo denkt, joeee. Zodra ik mn jaaroverzicht heb ik het echt van mij.