Durf te vragen #4

Hebben de meeste drogisterijen nog zelftesten, of zijn die inmiddels overal alweer uitverkocht?

Ik heb er in de fysieke winkels nog niet op gelet, maar zag ze wel online beschikbaar bij de etos.

2 likes

Ik zoek altijd via wandelzoekpagina!! Echt ideaal want je kan overal op selecteren en er staat een omschrijving. Hier staan wandelingen van allerlei organisaties(groene wissel, ns, ect)

En als je in noord holland wandeld de website en app van wandelnetwerk noordhollans(dat zijn die pijltjes) ook super duidelijk en je kan ook zelf je wandelingen samenstellen van knooppunt naar knooppunt en met reviews!

Oh en de blog van Frank wandeld! (Ja i love wandelen en heb vandaag nog een ns wandeling van 16 km gedaan!)

5 likes

ik woon daar nu niet meer haha! maar begint met een a in ieder geval :monkey:

oh ja! had ik inderdaad op social media al gezien! leuke stad, m’n zusje werkt er en heb er bekenden wonen!

1 like

Welke is dat? Ik zit niet op tiktok maar ben wel een enorme Ali verslaafde dus benieuwd of ik die heb.

Oh dat weet ik niet uit m’n hoofd. Een soort legging waar je billen goed in uit komen. Maar weet geen merk ofzo

Ik denk dat @Ladybug [deze](€ 6,83 51%OFF | Vrouwen Leggings Hoge Taille Naadloze Leggings Sport Vrouwen Fitness Leggins Gym Push Up Sexy Gedrukt Leggings https://a.aliexpress.com/_vMJtTt) bedoelt!

Hoezo is het woord ‘deze’ nu niet klikbaar en staat de hele link er gewoon :exploding_head::exploding_head:

1 like

Ja ik had hem. Hij deed precies niks voor me. Misschien lag het aan mijn billen hoor, maar ik had niet ineens billen waarvan je “wow” zegt :joy:
Pluspunt voor mij was wel dat je door de stof geen bobbels, putjes zag.

2 likes

Heeft iemand een mailadres van asos? Als ik het via de site doe kom ik in een loop terecht maar er komt geen mail tevoorschijn.

https://www.asos.com/nl/klantenservice/neem-contact-met-ons-op/stuur-een-email/

Ze werken met zo’n contactformulier. Even klikken waar je vraag over gaat en dan kun je als het goed is een e-mail sturen.

1 like

Nee helaas. Kwam dan steeds uit op deze site bestaat niet meer.

Oh dat is wel gek. Ik stuur je hun klantenservice e-mail adres wel even via een pb.

2 likes

Weet iemand iets van eenden?:grimacing:
Wij hebben een wilde eend die in de plantenbak in onze voortuin zijn nestje heeft gemaakt.
Nu zijn ze gisteren uitgekomen

Het nestje zelf zit wel op 80 cm hoog en denk niet dat ze er zelf terug in kunnen komen. Moet dat of is dit niet erg?

13 likes

Geen idee, maar misschien even advies vragen bij de dierenambulance?

3 likes

Weet iemand of je een tabbbladgroep in chrome ook kunt opslaan? Ik heb mega veel tabbladen open staan voor mn scriptie maar ga nu even niet verder. Heb ze allemaal in een groep gezet en in een apart venster maar gaat die groep alsnog verloren als ik dat venster sluit of mn laptop uitzet? Kan het niet online vinden en durf nu niet af te sluiten

Als het goed is blijven je tabbladen staan als je alleen dichtklapt, anders zou ik je paginas ff onder favorieten zetten

Je kan ze allemaal tegelijk in een bladwijzer zetten! Dan kan je ze later allemaal tegelijk weer openen

Favorieten? Als bookmark bedoel je? Dat wil ik liever niet, wil ze gewoon nu ff bewaren en straks weer makkelijk weg kunnen doen.

@Pax Ik zie die optie niet. Als dat makkelijk allemaal tegelijk kan en ook weer verwijderen is het wel handig

Edit: volgens mij gelukt. Maar nu nog allemaal in een keer verwijderen. Nouja dat komt wel

Thanks, mijn vriend heeft het al anders opgelost😂

73 likes