Hahah dit is zo lief
Haha zo erg benieuwd of ze hiervan gebruik gaan maken!
Buigt de plank niet te snel door? Hij ziet er nu al gebogen uit namelijk. Misschien de plank omdraaien, met het gebogene naar boven? Als de plank wegglijdt en de eendjes eraf vallen schrikken ze zich kapot natuurlijk.
Goed dat je het zegt, ga ik even naar kijken!
Help! Iemand postte hier een tijdje terug een instagrampost met een overzicht van vegan frituur/airfryer snacks, maar ik kan het niet meer vinden! Iemand die toevallig opgeslagen?
jaaa top dankjewel!
Een vriend van me heeft zoiets ook meegemaakt op zijn dakterras haha super random⦠maar wel echt de dierenambulance gebeld, die halen ze op omdat moedereend er niet bij stilstaat dat die kuikentjes nog zelf helemaal niet van zo hoog naar beneden kunnen! En omdat ze dan nog een hele āreisā moeten maken naar natuur waar ze wel veilig kunnen rondlopen. Dierenambu gaf aan dat dit vaker voorkomt en dat ze hen graag bij een veilig plekje afleveren, dus ik zou eigenlijk sws bellen! Nu zitten ze niet op een dakterras maar dan nog wel een random plek.
Is er tegenover de straat nou water of zie ik het verkeerd? Dan is het misshcien toch wel echt dichtbij.
Dankjewel, aan de overkant zit inderdaad water.
Ze hebben het water al bereikt hoorš„ŗ
Heb nog erwten in de diepvries, zal ze geven als ze nog terugkomt .
Bedankt voor de tips, jullie ook @inezweski @pastelzwart
Ik heb een discussie met een vriendin over de term ākijkoperatieā. Is een gastroscopie een kijkoperatie te noemen? Ik zou voor kijkonderzoek gaan, maar zij noemt het een kijkoperatie.
Ik vind (persoonlijk) het verschil tussen een kijkonderzoek en een kijkoperatie dat het doel van een onderzoek is informatie verzamelen en het doel van een operatie iets verhelpen, maar je hebt ook een therapeutische gastroscopie waarbij je een bloeding dichtklipt, en een diagnostische laparoscopie om te zien wat er mis is in iemands buik. Een kijkoperatie is (meestal) onder algehele narcose en een kijkonderzoek (meestal) onder een roesje.
Maar het overlapt dus deels en het is een beetje een vaag gebied welke lekenterm je waaraan hangt. Een gastroscopie (of coloscopie of bronchoscopie) zou ik uitleggen als een kijkonderzoek, ook om het niet te āzwaarā te laten klinken.
Thanks, dit maakt het een stuk duidelijker! Die vriendin zei dat het in een uitleg erover dus ākijkoperatieā werd genoemd:/ Op internet zelf lees ik alleen onderzoek.
Ik zal het morgen even laten zien!
Heeft er iemand ervaring met een HF box die niet geleverd kon worden? Er was zogenaamd niemand thuis bij ons en de buren en we hebben onze box niet gehad maar het geld wordt wel afgeschreven morgen. Wat kan ik nu verwachten/moet ik doen? Op de site staat niks
Ik lees dit in de algemene voorwaarden van hello fresh:
(7) Je bent verplicht ervoor te zorgen dat de persoonlijke bezorging van de producten op het door jou opgegeven bezorgadres en gedurende het door jou opgegeven tijdsvenster mogelijk is. Mocht de bezorging niet mogelijk zijn, dan ben je in gebreke voor wat betreft de acceptatie; de eventuele kosten en schade komen dan voor jouw rekening.
Ik denk dus dat je gewoon moet betalenā¦
Nou ja zeg er was gewoon iemand thuis ga morgen de klantenservice maar bellen
Dan is het helemaal raar!!
Hopelijk lossen ze het nog naar tevredenheid op
Dan moeten ze neem ik aan toch eerst wel met een vorm van bewijs komen dat jij in gebreke blijft, anders kan de bezorger elke week een gratis boxje mee naar huis nemen op kosten van de klant, mooie boel
Gewoon ingedrukt houden en dan komt er zoān bakje omhoog waarin je ze kleuren kunt geven
Er net wat langer op drukken idd, maar niet harder! Anders krijg je zoān balkje om je tekst aan te passen.
Als je dus net wat harder drukt lukt het weer niet. Geen idee of dit duidelijk is haha maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen