Durf te vragen #4

Kringloop

1 like

Ik heb van de Ikea zo’n knietafeltje. Een blad met kussen er onder maar ik kan zoiets nergens vinden. Verschillende benamingen geprobeerd al. Iemand enig idee wat ik bedoel en waar ik zoiets kan kopen?

Schootdienblad @Dommel

1 like

Hoeft niet persee van Ikea te zijn maar kan hem op de site van Ikea dus ook niet vinden. Woon ook niet direct in de buurt van Ikea maar ik kan ook niet op de goede naam komen hahaha

3 likes

Op zolder leggen en deze vraag iedere keer aan jezelf stellen als je ze tegenkomt.

9 likes

In de kast zetten zodat je bezoek je volledige leven aan je boekenkast kan aflezen, mijn favoriete hobby als ik voor het eerst bij mensen thuiskom.

21 likes

@nox, na 10 jaar ben ik echt klaar met mezelf die vraag stellen steeds als ik die doos zie.

@pastelzwart, klopt wat je zegt. Na m’n post ging ik mezelf afvragen wat ik dan gek vind aan een boek weggooien. M’n conclusie is dus ook weggooien nadat ik bij de kringloop heb gecheckt of zij er iets mee willen.

1 like

Ik heb ze net op marktplaats gezet (12 jaar oud) en al best wat verkocht. Dus ik zou dat eerst proberen. Gewoon voor een paar euro per stuk.

2 likes

Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een week in mei of juni in een bungalow voor 4-6 personen?

Ik ga normaal altijd met de caravan maar die is nu niet beschikbaar. Heb geen idee wat een redelijke prijs is!

Bungalow in een (luxe?) vakantiepark of via Airbnb?

1 like

Ze doen in de komende aflevering een tour langs minibibliotheken :joy:

2 likes

Zeer random vraag: heeft er ooit een New Look (kledingwinkel) in Amsterdam gezeten?
En waar zat die dan?
Er staat me vaag iets van bij dat die in de Kalvertoren zat maar dat klopt volgens mij niet.

Volgens mij zat die er wel en dan ergens waar nu River Island ofzo zit ergens kan dat? Maar mijn geheugen is niet geweldig dus kan het ook helemaal fout hebben.

Huh ik dacht dat River Island juist alweer een hele tijd weg was?
Edit: hebben in januari 2019 de winkels in Nederland gesloten lees ik inderdaad!

1 like

Jaaaaa je hebt gelijk hahah jeetje ben al zo lang niet daar geweest aangezien de winkels dicht waren ahaha. Ik bedoel Topshop volgens mij. Twijfel nu of de New Look niet alleen in Rotterdam zat, daar zat hij sowieso dacht ik.

oh ja Topshop, ik snap de verwarring haha
Ja in Rotterdam zat New Look sowieso, daar is later volgens mij TK Maxx gekomen op die plek. Maar ik twijfel dus of hij wel in Amsterdam gezeten heeft, misschien niet inderdaad?

1 like

Hahahah ja nu ben ik ook benieuwd :joy:

Ik ga eind juni in een 6-persoons bungalow (of mss meer stacaravan idee idk) en dat is €500 en zeker in Corona times is €1000 voor een week echt wel normaal, zou zelfs meer rekenen. Zou denk ik rekenen op €300/€400 pp

2 likes

Enige New Look die ik nog weet zat in het winkelcentrum in Amstelveen.

1 like

In Den Haag was er volgens mij geen aparte New Look winkel maar werd deze kleding verkocht bij de V&D. Misschien was dit in Amsterdam ook zo?

2 likes