Durf te vragen #4

afbeelding

Mijn man heeft een mini-cocktailpakketje gekregen van zijn werk maar was niet bij de virtuele borrel. Weet iemand wat je hier voor cocktail mee kunt maken? Het is prosecco, limoncello en gedroogde … citroen? Sinaasappel?

3 likes

Zonder insmeren kan de diepvries ook volgens mij en dat zou ook moeten werken

2 likes

Als je googelt op ‘prosecco limoncello’ kom je meerdere recepten tegen. Ik denk dat het een limoncello spritz moest worden.

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt en ik moet bekennen dat ik nog niet gegoogled had omdat ik te ingewikkeld dacht :grinning_face_with_smiling_eyes: thanks!

Met citroensorbet erbij wordt het scroppino! :heart_eyes:

3 likes

Ik denk wel dat dat ook een beetje het risico is van een verrassingsbox, toch? Wettelijk gezien zou je er dan waarschijnlijk wel een punt van kunnen maken, maar ik zou het zelf niet helemaal fair vinden om te doen na het bestellen van een verrassingsbox. Tenzij de producten van slechte kwaliteit zijn oid.

6 likes

Lekker!

En als het niet past? Hoort dat dan ook bij het risico?

1 like

Ik vind van wel, ja. Nogmaals, dat zal wettelijk gezien geen stand houden. Maar het hele idee van een verrassingspakket is vaak dat je niet weet wat je krijgt en of het je gaat bevallen. Kans is dan groot dat er dingen tussen die zitten die niet voor jou zijn, of dat nu is omdat het niet je smaak is of omdat het net niet past.

2 likes

Ik had een keer bij Hema een verrassingspakket sintsnoep gekocht op 6 december. Was heel lekker, geen spijt van!
Met kleren zou ik het niet gauw doen

5 likes

Welk Landal vakantiepark is leuk in Limburg of Gelderland? Liefst beetje leuke omgeving om te wandelen, fietsen en leuke tentjes om eten (af) te halen, verder weinig eisen :kissing_smiling_eyes:

Nee, binnen NL is het met QR en buiten NL met printen (of andersom haha). Had laatst hetzelfde, echt irritant. Nog geprobeerd bij het pakketpunt maar ze konden het echt niet aannemen zonder papiertje erop helaas

1 like

GODVRDOMM
Ok bedankt om te laten weten.

2 likes

Valkenburg of vaals. Als je noorderlijk wilt reuver.

1 like

Ik herken het wel. Roze omdat het naar aardbeien moest smaken. Zo onwijs vies vond ik dat.

Niet dat andere antibiotica die vloeibaar is zo goed te doen is.

2 likes

Er bestaat idd een antibioticadrankje wat echt neonroze is. Het ruikt ook super zoet!

1 like

Ja iel ik weet het ook nog en ik proef het gewoon

2 likes

Hier denk ik heel soms ook nog aan! Was echt zo’n ranzig roze drankje wat inderdaad zo zoet rook. En daar moest je dan een eetlepel of zo een “hoestdrank dopje” van innemen. Ellende!

Was er ook niet een wit drankje? Ik vond dat stiekem heel lekker (moet missh naar impopulaire meningen)

2 likes

Ja ik heb dat ook gehad, dat was gewoon antibiotica. Het zat in een glazen bruin flesje en er zat een speciale plastic lepel bij. Er was aardbeien en banaan smaak en het was allebei even goor :nauseated_face:

2 likes