Iets van cold veins ofzo iets met een basketballer, dat je cold blooded bent
Sheeees?
Dat betend zo van sheeeeees en dan vgm idd wat @Luzarl zegt.
Ben ik laatst achter gekomen via een insta van een millenial die alle hippe dingen uitlegd aan andere millenials.
@Luzarl @Soy.peor wat betekent het geluid? Waar slaat dat dan op?
En net als @midheavenmoon wil ik ook graag dat account volgen. Kan ik wel gebruiken zoals je merkt.
@desecretaris bedoel jij wat luzarl en soy bedoelen of is dit weer iets anders hip?
Shees is eigk gewoon een soort van jeetje. Of damn ofzo of iets in die trant.
Ja, ik zou het heel licht opschuren, vooral goed ontvetten en even checken dat je de goede sprayverf hebt (geen latex ofzo).
Zijn er mensen die ervaring hebben met het rapporteren van de resultaten van diagnostisch onderzoek? Voornamelijk de WISC-V (met name over de opbouw, kopjes, volgorde etc). En ik heb ook wat meer inhoudelijke vragen over de TEA-CH en SCOL.
Iemand die meedoet met Ramadan en die ik iets kan vragen? Ik moet een klein tekstje (2/3 zinnen) schrijven voor in een mailing, maar wil niet de plank misslaan qua tekst of foto!
Wat is die website ook alweer waar je van nieuwssites bijvoorbeeld de plus artikelen kan lezen?
Blendle?
Ik had altijd een Sonos Playbar bij de televisie, maar die gaat uit het assortiment. Ik geloof dat de Arc de opvolger is, maar is de Playbar ook een beetje te vergelijken met de Beam?
Ik heb geen idee hoe de playbar is maar wij zijn heel tevreden met de beam.
Heb wel Wisc verslagen gedaan kan kijken of ik nog wat kan vinden
Oh dat zou top zijn bedankt!
Heb nog mailtjes uit 2011 gevonden, AVG technisch niet ok, maar goed had geen eigen mailadres op stage. Wat wil je weten?
Ik stuur je morgen even een privé berichtje als dat kan? Dan zit ik op mijn laptop.
Is helemaal goed! Wel leuk om me dâr weer een keertje mee bezig te houden
De beam is echt wel veel kleiner dus qua geluidskwaliteit lever je wel wat in. Ook heeft de Arc digital Dolby Atmos maar ik kan me voorstellen dat je die te duur vindt.
Ik heb er voor mn werk mee te maken en ik zou van de playbar naar de beam niet als upgrade zien zeg maar.