Durf te vragen #4

En dan in de zomer niet beschikbaar?

Ik heb net super random een switch overgekocht van een vriend omdat ik in quarantaine zit, maar welke spelletjes zijn daar leuk voor? Er zit pokemon, zelda en cuphead bij en ik ken animal crossing, maar wat nog meer?

Just dance is leuk! Among us kan je volgens mij ook voor de switch hebben.
Luigiā€™s mansion schijnt leuk te zijn, maar heb ik zelf niet.
En als je low key wilt sporten/bewegen is ring fit echt een aanrader.

Ohhh leuk just dance! Ik weet helemaal niet wat ik met dat ding moet maar ach, lekker weer iets uitproberen dacht ik

Animal crossing is echt leuk! Hele leuke discord ook met meiden van het forum.
Ben zelf nu minder actief, omdat ik het op een gegeven moment beu was, maar heb het echt een halfjaar dagelijks gespeeld.
Oh en Ray-man is ook een leuk spel, vind ik ten minste.

3 likes

Mario (odessy of Bowsers fury; Paper Mario is ook leuk)
Rayman is ook leuk, ook niet zo duur.

Beterschap!

1 like

Ik ben zwaar verslaafd aan 2 point hospital, al vind ik de besturing er wat minder aan

1 like

Stardew Valley vind ik heel leuk

1 like

The Witcher 3

1 like

Ohnee het is een lite dus daar kunnen niet alle spelletjes op denk ik?? We gaan het zien

Veel wel, maar geen spellen waarvoor je die consoles los moet koppelen. Dat kan niet bij de lite.
Dus bv. Just dance kan dan niet.

Ik zag het net! Maar dan kopen we die consoles wel een keer los, of via de mobiele stand las ik

2 likes

Moet wel toevoegen dat ik Witcher handheld niet te spelen vond. Je kon het amper zien. Zou deze overslaan als je een Lite hebt denk ik. @Luzarl

1 like

Iemand een tip qua vershoudbak/to go lunchbox van 1,25-1,5L die echt lekvrij is?
Hoeven geen aparte compartimenten ofzo in te zitten. (Mag wel, als er maar genoeg dus 1,25l over blijft voor de maaltijd zelf).

Ik wil graag een verzwaringsdeken kopen maar durf niet omdat mijn kat altijd onder mā€™n deken gaat liggen en ik ben bang dat ze zo verstikt of zo :upside_down_face:
Iemand hier heel toevallig ervaring mee?

1 like

Als ze onder de deken kan komen door de deken op te ā€˜tillenā€™ kan ze er ook weer onderuit komen toch?

1 like

Mijn kat wil er alleen maar op liggen, het lukt hem niet om eronder te komen. Ook niet als ik mijn knieƫn omhoog heb als ik zit!

1 like

Ah damn, ik had dat wel al verwacht maar toch. Mijn kat stopt zich altijd veilig weg onder het deken, vind het zo zielig als ze dat niet meer zou kunnen.
Aan de andere kant slaap ik al jaren zo brak dat ik nu naar oplossingen zoek en dit leek me wel een goede optie hmm

Je kan die deken toch overdag opvouwen tegen je voeteneind aan?

Leg er anders nog een sprei overheen? Dan kan je kat wel bij je onder de sprei liggen.

1 like