Ik heb het nog nooit gehoord in mijn omgeving, maar moest ik het horen zou ik het opvatten als ‘deugnietjes’ oid, plagerig maar niet per se negatief.
Als je een contact in whatsapp hebt geblokkeerd en je deblokkeert diegene daarna weer, krijg je dan nog alle berichten binnen die diegene heeft gestuurd tijdens het blokkeren?
ik denk van niet.
Nee.
Iemand tips met leuke (web)shops voor schoolspullen; collegeblokken, schriften, klappers voor uni? Shops zoals hema vind ik leuk, maar wat ik nodig heb is al paar weken uitverkocht
Ik wil een boekje inzakformaat kopen als notitieboek/schetsboek (zowel pen, verf, etc). Ik zit nu te kijken naar Moleskine maar zijn er nog andere aanraders? Ik zit bv ook naar Leuchtturm1917 te kijken. Het papier mag dus vooral zeker niet te dun zijn.
Heeft iemand toevallig een zalando kortingscode? Normaal word ik daar mee doodgegooid maar als ik wil bestellen ineens niet meer
Heeft iemand ervaring met de thee van Dille & Kamille? Zou graag online een bestelling plaatsen, welke zijn de moeite om te bestellen?
Oh wow dit verklaart zoveel. Mijn vriend is Vlaams en noemt me wel eens sloeber/sloebertje, ik snapte dat nooit helemaal want ik ken het idd meer als onverzorgd/armoedig. Maar we hebben wel meer gekke namen voor elkaar dus ik dacht, zal wel. Deze betekenis klinkt een stuk logischer haha.
Ik denk dat je je een beetje verkijkt op die 10 centimeter hoog. Zelf gebruik ik deze soepborden voor ramen, soep, spaghetti etc. en die zijn echt groot genoeg!
Even ter vergelijking, deze taart komt uit een vorm van 9 centimeter
Ik heb nog wel een actiefoto van de borden met gnocchi haha
Wauw mooie borden dit! Je eten ziet er instant chique uit zo. Maar dit zijn wel meer diepe borden dan kommen toch? Bij een kom voor ramen denk ik meer aan zoiets:
Ja het zijn inderdaad ‘‘gewoon’’ diepe borden, maar ik gebruik ze zelf ook regelmatig voor ramen en dan zijn ze zeker groot genoeg!
Waar komt je servies vandaan?
In mijn post staat een linkje naar een webshop! Ik heb de borden zelf bij een groothandel gekocht, dus je zou nog even kunnen kijken of je ze ergens anders goedkoper kunt vinden, maar ik denk dat deze prijs best fair is.
Haha wauw helemaal over de link heen gekeken. Bedankt! Erg mooi servies en inderdaad redelijke prijs.
www.meerleuks.nl heeft wel leuke dingen! En www.24papershop.nl ook (maar weet even niet qua mappen e.d.) en www.cafeanalog.nl heeft ook wel heel knutsel dingen, misschien vind je daar nog iets tussen wat ook kan voor schoolspullen.
Ik ben even op zoek naar wat advies van vrouwen hier die ook getrouwd zijn en de naam van hun man hebben aangenomen. Mij leek dat dus leuk, maar ik vind het ZO veel gedoe dat ik twijfel of het wel handig is. Mijn emailadres (met m’n oude naam dus) gebruik ik echt om bij 100 platforms in te loggen, hoe kan ik dat nou ooit aanpassen? En als ik iets bestel op mijn nieuwe naam en ik moet me legitimeren als het bezorgd wordt, daar staat je nieuwe naam niet automatisch op. Pffff, ik vind het echt lastig. Hoe hebben anderen dit gedaan? Help ik zit er al aan te denken om het maar te laten en gewoon lekker m’n eigen naam te blijven voeren, omdat dat makkelijk is, maar het leek me zo gezellig (en handig) om dezelfde naam als m’n kind te hebben.
Ik ben al voor ons huwelijk een nieuw e-mail adres gaan gebruiken voor alles wat i daarna aanmeldde. En als ik er aan dacht wijzigde ik m’n mail.
Overigens wordt mijn id altijd geaccepteerd. Ook al staat er de Vries en op het pakketje Janssen haha.
En ik check 1x per week m’n oude mail nog
Maar op je ID staat je meisjesnaam nog wel.
Dus op je rijbewijs:
Iniemaxi Jansen e/v De Vries
Als je vliegtickets koopt moet je ook nog je meisjesnaam gebruiken.