Durf te vragen #4

Huh dacht dat ik in eotb topic zat :joy: ff verplaatsen

2 likes

De hele vrijdag, een namiddag is zo snel voorbij

3 likes

Hele dag! Zo’n halve dag is zo voorbij en voelt dan toch minder snel als ‘vrij’. Ik heb het zelf om de 4 weken en die vrije dag is echt heerlijk.

1 like

Hele dag.

1 like

Waar laten jullie je “nette” (werk)kleding aan het einde van de dag?

Ik kleed me altijd om als ik thuiskom en ik doe dan een joggingbroek aan. Maar ik weet nooit zo goed wat te doen met die kleding die ik die dag aan heb gehad. Ik vind het niet fris om weer terug in mijn kast te hangen omdat ik het toch heb gedragen, maar nu stapelt het zich altijd op naast de wasmand (dus niet erin) omdat de kleding nog wel schoon genoeg is om nog een keer te dragen


1 like

Op de grond :sweat_smile:

16 likes

Op een stoel in slaapkamer, of aan kledinghanger dan kan het luchten (hang ik het aan raam/deur/balkon)

1 like

Aan een kapstok in de badkamer.

2 likes

op “de stoel” :joy:

44 likes

Op de stoel die in kastenkamer staat.

3 likes

Ik heb een kledingrek met hangers erbij. Dat werkt wel prima en het blijft kreukvrij. Maar heel eerlijk, het meeste beland alsnog op de stoel

3 likes

Hier ook ‘de stoel’ haha, en volgens mij gebruiken sommige mensen een dressboy?

2 likes

Het voeteneind van mijn bed aan de kant waar ik niet slaap.

5 likes

haha hebben mensen hier een speciale plek voor ipv van '"“de stoel”" of een dergelijke plek

2 likes

Ik heb speciaal een stoel in m’n slaapkamer gezet om daar een kledingstoel van te maken haha

2 likes

Ook de stoel, Ăłf op het wasrek (want eerlijk, die staat er 9/10 keer gewoon nog) Ăłf op de grond als ik moe ben.

Ik haaaat dit wel echt (heb liever alles opgeruimd) maar terughangen vind ik inderdaad ook niet handig omdat je het dan niet echt bij kan houden. En ik heb wat dit soort dingen betreft ook weinig discipline.

2 likes

Neem katten. Dan hang je vanzelf alles terug omdat alles anders onder de haren zit :ok_hand:t4:

3 likes

Ik vind dit echt een topidee

Ik vind het eigenlijk wel komisch. Het is fris genoeg om het nog aan te doen, maar niet fris genoeg om bij andere kleren op te bergen die je ook nog aan doet. Ik doe het overigens zelf ook haha.

Ik hang die kleren meestal een middag buiten en dan berg ik ze gewoon op bij de rest. Bovenin mijn kast heb ik een hanggedeelte en daaronder lades, dus ik heb een plank onder het hanggedeelte waar geen kleren liggen. Daar leg ik dan nog wel eens een gedragen chilltrui die ik nog wel vaker kan dragen.

1 like

Ik hang gewoon alles altijd terug. Sommige kleren gaan wel 5 keer aan en terug. Werkjurkjes en jasjes enzo. Alleen ondert-shirts en ondergoed gaan standaard in de was.

2 likes