Durf te vragen #4

Ah ja dan gebruik ik het dus verkeerd. Maar het goede woord kan ik ook nergens vinden :thinking:

Mss een beetje ‘burnt’? Ik vind soms dat heel donkere karamel dat ook beetje heeft, niet aangebrand ofzo. Maar gewoon een bepaald soort bitter.

1 like

Ja een beetje rokerig is het misschien ook wel. Bitter/rokerig en een klein beetje metalig ofzo. Haha niet te doen

1 like

Thanks!!

3 likes

Buttery? Of iets met butterscotch?

Ik vind caramel sowieso niet erg bitter… Kun je de smaak op een andere manier omschrijven? Zonder gebruik te maken van standaard smaakbeschrijvingen? Anders gebruik maken van een thesaurus om het juiste woord te vinden.

1 like

Heb je een mail gehad toen de adv verwijderd (verlopen) was? Daar staat de tekst nog in.

Nee niet boterig. Ik vind dat wel, bij karamel en stroop! Heel licht bitter wel, maar het is er wel ergens.
Maar ik denk dat er gewoon geen woord voor bestaat eigenlijk.

1 like

Ohhhhh ik weet het! Tart!

Nee, dat is heel gelijkend op ‘tangy’. Ziet echt meer op citroen en azijn.

Rins misschien? Al ken ik dat alleen in de context van appelstroop.

2 likes

Ik zou juist zeggen elke namiddag omdat je dan donderdagavond al zo goed als weekend heb en vrijdags nog maar paar verwaarloosbare uurtjes in de ochtend hebt :smiley:

2 likes

Jaaa omg dankje!! Moet wel een paar leestekens omzetten maar dat is zoveel minder werk dan alles opnieuw typen hahaha. Heel blij nu.

1 like

Heb je breedtemaat H? Gabor? Xsensible? Hartjes?

Wel prijzig, maar heb ik allemaal goede ervaring mee.

Je zou eens kunnen kijken naar Durea schoenen. Die schoenen kunnen echt heel lelijk zijn, maar er zitten ook wel leuke schoenen tussen! Zijn trouwens wel vrij prijzige schoenen, maar gaan echt lang mee.

Je kan de schoenenwinkels goed in de gaten houden die duurdere merken verkopen. Zo heb ik twee paar op de kop kunnen tikken voor 100 euro. In de sale was dat. Maar idd het zijn echt dure schoenen. Hopelijk vind je snel iets!

Ik hoorde vandaag in een winkelcentrum een liedje, maar ik weet niet van wie het is. Het is van een vrouw, volgens mij Nederlands. Ik weet 2 zinnen en die zijn: I can fly over mountains overseas, I’ve never felt so free in the choices?? of my life. Uiteraard gegoogled maar ik krijg geen resultaten.

1 like

Flying solo van Ilse de lange?

1 like

Deze?

3 likes

Ja! Thanks!

1 like

Gabor comfort, Camper model peu, vivobarefoot, Joe Nimble.
Helaas ook niet erg elegant, behalve Gabor. Maar is vaak oudbollig.

Ik heb zelf ook brede (en dikke) voeten en heb heel de winter rondgelopen in mij Campers (peu) en laarsjes van Vivobarefoot. Dan hebben mijn tenen tenminste plaats.

2 likes