Durf te vragen #4

Dank voor de antwoorden! Ik wilde hem meeer voor het geval dat om corona vaccin erin te laden zetten.
Ik had inderdaad sdu gevonden, maar als die site al overbelast is heb ik vast pech hahah

Ik heb zelf uiteindelijk een boxspring gekocht en vond dat echt een verademing. Nul gekraak
Ik heb toen alleen t onderstel gekocht omdat ik ook een matras had
Was iets van 300 euro (140*200)

1 like

Mijn thuiswerkplek is aan de voorkant van het huis waar de hele dag de zon op staat.
Beneden hebben wij wel een zonnescherm maar boven niet.

Nu zat ik te kijken en kwam ik uit op zonwerende raamfolie en zonwering die je zelf kan vastklikken:

Heeft iemand ervaring met 1 van deze dingen? Ik lees gemixte reviews. Andere tips ook welkom!

Weet iemand wat het Nederlandse woord is voor zo’n portemonneetje waar je je sleutels in kan haken? Ik ken het als key holder maar dat geeft op vinted 0 resultaten en sleutelportemonnee ook :thinking:

Keychainwallet?

edit Oh lekker slim ben ik. Je bedoelde het nederlands woord. Wat erg!

Sleutelhouder of sleutelportemonnee.

1 like

Bioré

1 like

Een Nederlands woord zoek ik

@nello sleuteletui werkt wel!!

2 likes

Ik heb pas geleden een IPhone SE 2020 gekocht via refurbished nl en ben daar echt tevreden over :slight_smile: Het was stevig verpakt en de telefoon zelf zat in zo’n iPhone doosje met oplader erbij. Daarnaast leek de telefoon echt als nieuw, 0 krasjes of iets dergelijks. Weet trouwens niet of het zo goedkoop was als de sites die jij ziet, maar ik vond de prijs prima voor iets wat ik jaren ga gebruiken :slight_smile:

zoek je die ook toevallig? heb deze afgelopen zondag nog bij kruidvat gehaald voor mijn moeder haha
van leer en 5 euro

Ja, ik wil denk ik een mooie voor mijn verjaardag vragen (well het liefst die van LV) dus ik zit een beetje op vinted en bij bijenkorf te kijken welke opties er zijn… kruidvat is wel een goeie om te testen of ik het ga gebruiken!

Ok geen LV, deze is van gusti leder.
And i love it

3 likes

Weet iemand wat dit is? Is dit gewoon slakkenslijm? Lijkt me gewoon zo gigantisch veel voor een slak?

Dat kan er maar eentje zijn:

download

15 likes

Ongevraagd advies maar in het frans zoeken levert altijd veel meer op op Vinted dan in het Nederlands (er zijn gewoon veel meer franse verkopers).
Ik denk dat je met pochette clès een heel eind komt.

2 likes

Heeft iemand dé tip tegen hitte uitslag? Mijn hele onderarmen zitten onder de bultjes omdat ik mijn armen op mijn bureau had tijdens het typen. Lange mouwen vind ik niet echt een optie (zit net onder het dak).

Om er opnieuw last van te krijgen te voorkomen: een theedoek op het bureau leggen zodat je armen daarop rusten ipv op het blad kan helpen.

Tegen de bultjes die er al zitten heb ik helaas nog nooit een wondermiddel gevonden :frowning:

1 like

Bij welk supermarktketen verkopen ze tegenwoordig nog zoiets?

image

Thanks! Goed idee, mijn laptop staat toch op een standaard dus misschien maar een leuk tafelkleedje.

Ik heb er nu bepanthen opgedaan, werkt wel ietsjes.

1 like

Gary come home :cry:

Ik heb zo’n scherm met zuignapjes besteld op AliExpress, dat hangt nu 3 dagen op de ruiten van m’n slaapkamer, het zit redelijk stevig en ik heb het idee dat het wel wat warmte scheelt, maar verwacht er geen wonderen van. Het was bij ons meer als extra laag bovenop de verduisterende gordijnen.

3 likes