Durf te vragen #4

Wow haha wat fascinerend, ik heb het net gegoogled en het lijkt iets te maken te hebben met dominante en recessieve genen. Kan dat kloppen binnen de context van die vragenlijst?

Het onderzoek had als titel: ‘emoties, seks en hormonen’ de laatste paar vragen had ook betrekking op genetica en haarsoort. Dus opzich volgde de laatste vraag ergens wel logisch daarop, maar in combinatie met de rest van het onderzoek heel apart. Nu bedenk ik me trouwens dat het misschien ook iets met testosteron te maken heeft.

1 like

Wij deden op het werk wel eens blikjes drinken en zakjes chips ofzo neerleggen voor de pakketbezorgers. En ook wel eens een envelopje met een giftcard erin. Dat kan je ook nog overwegen als je niet zeker weet of ze geld mogen aannemen, maar denk het wel!

Dit vind ik echt zo’n leuk idee!!
Ga ik vandaag doen!!

1 like

Ja, hier hebben we wel inzicht in.
Er is wel een redelijk aantal pageviews van niet-ingelogde bezoekers, maar hier is het andersom: er zijn meer mensen die vanuit hun account lezen.

Inderdaad interessant om te zien hoe mensen hier terecht komen, een van mijn favorieten is ‘onrespectvol fout’. Ja lieve bezoeker, dat is fout.

26 likes

In een ziplog zakje van Ikea. In de grijze passen mijn wraps altijd goed.

1 like

Invriezen! Zijn zo ontdooit en blijven zo vers.

6 likes

@Sedana Ik vries ze inderdaad ook in!

1 like

Iemand tips waar je lekker kan lunchen in de buurt van de Dam?

Oke dit moest ik even proberen, je komt hier uit:

1 like

Metropolitain op Rokin!

1 like

Weet iemand of je bij de grip app van abn in kunt stellen dat geld overmaken tussen eigen rekeningen niet wordt meegeteld als inkomsten/uitgaven?

Ik rol ze altijd met verpakking en al op, en dan zeg maar aan de open kant beginnen met rollen. En dan een elastiekje eromheen.

6 likes

Ziet er inderdaad goed uit! Heb gelijk gereserveerd, thanks.

De wentelteefjes met mascarpone en rood fruit zijn heeel lekker

1 like

Verpakking met een reepje aan de zijkant openknippen → wrap eruit → verpakking oprollen met open kant aan de binnenkant van de rol–> elastiekje eromheen → koelkast.
Blijven zo heel lang vers en niet taai!

Edit: wat @NoyraSoturi zegt dus :sweat_smile:

8 likes

Zag laatst in de libelle (jaja :stuck_out_tongue_closed_eyes:) een artikel over een mega lavendeltuin​:heart_eyes:. Lavendelboerderij.com en die heeft ook een theetuin! Wil daar ook eens heen.

2 likes

Ik heb dat als transfers ingesteld. Volgens mij pakt ie dat niet mee maar anders zou je ook nog uitsluiten in kunnen stellen.

1 like

Ik heb een verzwaringsdeken besteld, maar ik vind hem eigenlijk niet echt wat doen. Heb de afmeting 150x200 en hij is 7kg in totaal, maar ik vind hem totaal niet zwaar. Vraag me af of meer dat hier hebben en wat je zou aanraden, want ik denk dat ik deze ga retourneren.

Iemand de gouden tip voor een huis-, tuin- en keukenmiddel dat helpt tegen extreme jeuk van een (ik denk) insectenbeet? 't is een rode plek van iets groter dan een 2 euro munt en 't is ook wat dikker. Ijs er tegenaan helpt tijdelijk.

1 like