Durf te vragen #4

Weet niet wie laatst die egyptican magic aanraadde, maar is dit ook in een fysieke winkel te koop of alleen online? Als ik Google kom ik alleen op webshops uit, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

1 like

@Karl_Lagerfeld had het er laatst over!

2 likes

De bijenkorf heeft het een tijdje verkocht maar nu volgens mij niet meer. Maar in een drogist nog nooit gezien!

1 like

Mensen met acne: Moet je heden ten dage nog steeds een anticonceptie pil/spiraal hebben voor je roaccutane mag gebruiken?

Nee hoor! Ik moest alleen een extra verklaring tekenen dat ik geen hormonale anticonceptie gebruikte.

Ok top! Dat was eerst wel jaren het geval namelijk.

Word wel aangeraden en je moet iedere maand een zwangerschapstest doen in het zh voor je je nieuwe kuur krijgt

Er was vroeger zo’n programma met poppen van kinderen. Ik geloof dat het een Scandinavisch programma was en het speelde zich af in zo’n stenen huisje in het bos. Hoe heette het ook alweer… kan er gewoon niet op komen en google helpt me ook niet verder

Wat betekend deze emoji bij jullie? :grimacing:

Ik gebruik die smile al sinds het begin als vervanging van : D , maar daar heb ik nu een miscommunicatie over met een ander haha. Die gebruikt het als een verschrikt gezicht.

Vooral als ik iets stom heb gedaan of als er iets fout gegaan is ofzo gebruik ik deze.

13 likes

Een soort angstig, onhandig of als er iets is misgegaan. Als ik m een beetje knijp.

5 likes

afbeelding afbeelding
afbeelding

52 likes

:joy: Oke ja hebbes hahaha.

3 likes

weg

1 like

dan is :grimacing: alsnog wel een aparte keuze dus snap je verwarring

2 likes

Een tekenfilm? Ik moet aan de moomins denken maar dat bedoel je vast niet.

1 like

Ik heb de filmpjes op de website al bekeken, maar dit snap ik niet helemaal:
als je boodschappen scant met zo’n handscanner bij de AH, kun je die aan het einde terughangen in die paal. Moet je dan iets doen? Geeft die paal aan naar welke kassa je moet of kun je gewoon elke zelfscankassa pakken? En hoe weet hij wat je moet betalen, moet je dan je bonuskaart weer scannen?

Ik gebruik wel eens de zelfscan bij kleine boodschappen, maar ik overweeg om nu de weekboodschappen met de handscanner te doen. Heeft dat nou echt voordeel?

Die cassieres hier zijn namelijk echt veel te snel, waardoor ik als een idioot alles in mijn kar moet tyfen, want ik haat het zelf ook als iemand nog bezig is met boodschappen inpakken als ik aan de beurt ben.
Dus ik dacht dat het relaxter zou zijn om zelf te scannen, dan kan ik het in de winkel ook al meteen inpakken. Wel kut als je controle krijgt en alles er weer uit moet lijkt me? :rage:

Je scant dan je bonuskaart bij een zelfscnafkassa en dan heeft ie je boodschappen

1 like

Je hangt die handscanner terug en bij de zelfscan kassa scan je je bonuskaart! En dan kan je je boodschappen afrekenen. En bij een controle scannen ze volgens mij 5 items dus dat is ook snel klaar.

1 like

Als je het prettiger vindt kun je ook je telefoon gebruiken om te scannen met de app. Dat kan door te verbinden met de Ah wifi en dan naar de app te gaan bij je boodschappenlijst (hoef je niet perse te hebben om te beginnen met scannen). Als je klaar bent kun je bij de zelfscan op het knopje betalen klikken en dan krijg je een barcode die je daar moet scannen en dan kun je betalen.

Die controle gebeurt bij mij eigenlijk nooit, maar als die wel komt hoef ik niet alles uit mijn tas te halen maar schuiven ze alles een beetje aan de kant en pakken ze eventueel iets van onder maar het is niet heel vervelend.

2 likes