Durf te vragen #4

Samenvatting

Goed om te weten!! Ik laat zeker weten hoe het gegaan is. :slightly_smiling_face:

2 likes

Sorry geen antwoord op je vraag, maar vind dit echt heel aandoenlijk :heart:

2 likes

Ja dan hangen ze het in de winkel op! Je ziet in de winkel toch wel eens kledingstukken waar de prijs met pen op het kaartje is geschreven? Dat zijn geretourneerde kledingstukken uit de webshop, want daar staat geen prijsje op het kaartje.

1 like

Haha ik had ze eens allemaal terug in het zakje gedaan en dat verveelde kassameisje zat echt zo van ‘hoef je echt niet te doen hoor’. Het was juist irritant want ze moest alles eruit halen.

1 like

@George bedankt! Fantastisch, dan laat ik ze er lekker uit, scheelt mij ook weer werk!

1 like
Samenvatting
1 like

Haha dankje. Vond het oprecht een beetje zielig hem te verplaatsen. Ook omdat hij denk ik goed bezig is geweest mijn huis insectvrij te houden. Maar wil me ook niet nogmaals half dood schrikken als ik hem in huis tegen kom.

Heb gekozen hem los te laten in het stuk groen met bloemen en moestuin op een plekje met genoeg schuilmogelijkheden

3 likes

Zijn hier anderen bij wie het ook niet lukt om Google Lens te gebruiken? Ik heb de app al maanden (Samsung Galaxy S8+) maar ik krijg altijd deze melding:

Ohhh ja hier dichtbij is wel zo’n toeristisch plaatsje waar je kunt varen! Top!

Iemand toevallig enig idee waar dit voor is?

Deze worden als citroenknijpertjes verkocht bij de dille en kamille. Dus voor een schijfje citroen volgens mij.

4 likes

Zodat ‘wij’ als tatta’s een theezakje ook met 6 man kunnen delen in plaats van slechts met 4?

7 likes

Ja voor plakjes citroen inderdaad.

1 like

Hee jeugdsentiment, deze hadden wij vroeger.

3 likes

7 likes

Ja zodat je handen schoon blijven bij het uitpersen van een schijfje citroen idd :lemon:

2 likes

we moeten/willen in één keer een nieuwe wasmachine, koelkast en tv kopen vanwege een verhuizing, weet iemand of we ergens korting kunnen krijgen als we dit in een keer in een winkel kopen? of ben ik nou gierig aan het denken haha

Wij zitten te denken om in ons nieuwe huis een klopper te installeren ipv een bel. Deze zat er hiervoor ook op en werkte dus blijkbaar goed genoeg. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit goed kunt horen? Iemand daar ervaring mee?

Ja meestal zit er dan ook een plaatje op de deur waar die klopper op klopt. Mijn ouders hebben dit en ik zat altijd tegen t plafond als er aangeklopt werd haha. Die hoor je zeker.

Veel mensen vinden het ook leuk om extra hard te kloppen en de opmerking te maken ‘ha ik moest kloppen, want er is geen bel’ :woozy_face::woozy_face:

2 likes

Wij hebben dat meestal bij zo’n dumpzaak gekocht die nieuw en ook tweedehands verkoopt en als je daar meerdere producten koopt kun je wel vaak nog wat korting regelen. Heeft mijn pa ook gedaan toen we voor mij de oven, wasmachine en koelkast in een keer kochten.