Ooh ja idd! Zou leuk zijn, dacht het eerst ook alleen doen mijn bewust geplante zonnebloemen het in vergelijking dan echt een heel stuk slechter haha
Wie heeft air Force 1’s? Ik heb een goeie deal op Vinted gevonden maar er staat bij dat de zooltjes er niet bij zitten. Wat bedoelt ze hiermee? Zit er een verwijderbare binnenzool in ofzo? Zijn ze zonder ook comfortabel? Ik heb een berichtje naar de verkoper gestuurd maar ik wou toch wel even navragen hier voor een objectieve mening.
En hoe vallen AFs qua maat?
Kan het toevallig een aardappel zijn? Daar vind ik hem ook erg op lijken en die groeit bij mij nu ook mega hard.
Heb afgelopen donderdag wat besteld bij Zara voor een vriendin en ervoor gekozen om het in de winkel op te halen, dat zou ik vandaag kunnen doen. Nu staat er nog niet in de app dat het in de winkel is afgeleverd. Ik heb nog nooit in de winkel bestelling opgehaald, weet iemand hoe waarschijnlijk het is dat het vandaag nog in de winkel binnenkomt? Of wordt het waarschijnlijk een andere dag.
Worden die zo hoog? Dacht dat die altijd best laag bij de grond groeide.
Ja misschien wel, op de eerste foto die rij links zijn ook aardappelen, maar die zien er dus wel weer heel anders uit veel lager en meer vertakkingen.
volgens mij krijg je altijd een bevestiging per mail dat iets is aangekomen op een afhaalpunt, dus ik zou op de informatie van jouw app afgaan! als daar nu nog niet staat 'klaar om opgehaald te worden ’ dan is het er hoogstwaarschijnlijk ook nog niet.
op maandagen zijn winkels altijd later open toch? ik denk dat als er geen vertraging is geweest in de bezorging, je vanmiddag dan wel zou kunnen zien dat het klaarligt.
Thanks voor je reactie! Ja er staat dat hij verstuurd is inderdaad,
Maar nog niet klaar ligt in de winkel. En helemaal vergeten dat winkels pas om 12 opengaan. Ben benieuwd.
Aah thanks nog even geduld dus haha
Heeft iemand hier een sportabo via OneFit? Ik lees dat ze recentelijk zijn overgenomen en dat de service de laatste tijd heel slecht is en er bijna geen groepslessen beschikbaar zijn. Ik kan dit niet zien, want je moet daar een abo voor hebben . Ben dus benieuwd naar recente ervaringen!
Ja ik doe het nu 1,5 jaar ofzo? Wel pas net weer begonnen sinds de sportscholen open zijn natuurlijk. Tot nu toe geen problemen met groepslessen, het lijkt juist beter te zijn geworden t.o.v. najaar ‘20. Toen was bijv Rocycle bijna altijd direct vol omdat zij weinig one-fitplekken hadden, dat lijkt nu beter! Vind het zelf ideaal, lekker veel verschillende dingen doen en als je echt 3 a 4 keer per week gaat vind ik 60 euro per maand ook goed te doen.
Edit: ohja toen echt nét de sportscholen open waren, waren er idd heel weinig groepslessen. Maar dat is nu al veel beter! Dat lag denk ik eerder aan corona dan aan onefit zelf
Verschilt ook per stad denk ik
Gekke vraag, maar hoe doen jullie dat met werk als het zo heet is? Ik moet voor mijn werk 2 uur fietsen en ik wilde vragen of ik misschien op hete dagen thuis kan werken, omdat ik best gevoelig voor hoofdpijn en extreem weer ben. Is dat raar? Ik kan prima vanuit huis werken.
Ik had gisterenavond linzen in een kom water gedaan om te weken en ben ze helemaal vergeten. Ze zittenn dus al de hele nacht en vandaag in het water. Niet in de koelkast. Zouden ze nog oké zijn om te eten? Better safe than sorry!
ik ken niet anders (en ook bij iedereen in mijn omgeving) dan gewoon naar het werk gaan. heb er eigenlijk nog nooit van gehoord om door het weer thuis te werken oid. maar misschien dat je de corona maatregelen ook als reden kunt gebruiken? als het goed is, is thuiswerken bij werkplekken waar dat mogelijk is, nog steeds de norm?
Als je prima vanuit huis kan werken vind ik het echt niet raar om dat gewoon te vragen. Waarschijnlijk ben je dan ook productiever dan wanneer je met hoofdpijn of met een ellendig gevoel op het werk zit.
Op zich kun je het best vragen, maar ik zou niet als reden aanvoeren dat je 2 uur moet fietsen. Uit je bericht maak ik niet helemaal op of je dat als reden wilt geven, maar daar heeft de baas geen boodschap aan. Je kunt wel zeggen dat je door het warme weer thuis productiever bent dan op kantoor? Al weet ik niet of dat echt logisch klinkt haha.
@Enthusiasm @anon42887991 @Virago
Thanks voor jullie reacties. Het is geen baan-baan, want ik krijg er niet voor betaald, maar meer een plek om weer te wennen aan het werken. Ik had al wel een beetje met mijn begeleider besproken wat ik dan zou kunnen doen en hij had het al over wisselen van tijden en dagen dus ik denk dat ik dat eerst ga vragen.
Ik werk ook een dagdeel vanuit huis, dus het is niet onmogelijk om dat te doen. Anders zou ik het idd niet voorstellen.
Oh, dus ik kan er gemakkelijk een random zooltje voor kopen? Ik twijfel toch een beetje of ik ze ga kopen nu. Ze zien er verder wel vrij goed uit en ze kosten maar 30. Wel al gedragen natuurlijk.
Oh dan zou ik het inderdaad gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen