Durf te vragen #4

Jaaaaaaaaaa thanks!!

Wat moët de prijsklasse zijn?

13 likes

Ruinart

1 like

Laurent Perrier Brut of Rose
Ruinart zoals hierboven gezegd
Moët & Chandon

1 like

Even wachten voor we Dom Perignon Magnums aanraden :joy:

2 likes

Ik vind zelf Pommery Brut Royal erg lekker. Iets goedkoper dan Moët qua prijsklasse, volgens mij is een fles €30,-/€35,- . Ruinart is inderdaad ook een aanrader, dan zit je rond de €60,-

Spontaan zin in champie om half 8 ‘s ochtends :joy:

2 likes

Ik ga mimosa’s maken voor bij het ontbijt

9 likes

Zó lekker :heart_eyes: geniet ervan!

2 likes

Ik heb 19 december een bestelling geplaatst bij de webshop van H&M. Ik heb wel meteen een orderbevestiging ontvangen maar sindsdien niets meer. Ook zie ik de bestelling niet in de app staan.

Ik weet dat nu feestdagen zijn en het maakt me ook niet veel uit om langer te wachten, maar ik vraag me af of de bestelling wel goed aangekomen is daar.

Als je je afvraagt of de bestelling daar is goed aangekomen moet je h&m even een bericht sturen.

11 likes

Mijn WhatsApp speelt geen filmpjes meer af, hij blijft gewoon stilstaan op het eerste frame. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Heb 't ook als ik op snapchat zelf een filmpje maak, hoewel ik daar wel filmpjes kan afspelen als iemand het mij toestuurt.
Verder op Facebook/instagram/tiktok werkt alles wel gewoon.

Heeft iemand verstand van auto’s? Ik kan een citroen C1 van 10 jaar oud overkopen. Heeft 89k op de teller. Is dat een goeie keus qua auto of zeg je van: neee zo’n C1 is echt na 10 jaar wel op. Ik heb zelf echt geen verstand van auto’s of merken dus weet niet echt waar ik op moet letten…

Das zeker niet veel op de teller. Wat vragen ze ervoor? Meestal moet de distributieriem rond deze km stand wel vervangen worden, dus daar kan je nog even naar vragen.

1 like

Zijn in principe prima auto’s, daar zijn er veel van en lijkt op de Aygo en 107. Mijn vriend: ‘Zit niet zoveel op dus kan niet veel kapot aan gaan’.

2 likes

3000, maar kunnen er misschien nog wat af onderhandelen. In feb zou ie weer voor een APK moeten

Prima prijs, maar je weet niet wat er bij de Apk allemaal naar boven komt hé…

oei dat is wel spannend! kun je vragen wanneer de distributieriem vervangen is? als die niet onlangs vervangen is, zou ik er nog even goed over nadenken. grote kans dat je die dan in februari moet vervangen en dat is gelijk een dure grap

1 like

Geen tips maar mag ik meedoen met muziek r&b en nineties

8 likes

Drop it like it’s hot en de laatste weet ik niet. Krijg error door het Duits.

1 like

Hier aan de kust van blof is dat volgens mij

1 like