Durf te vragen #4

Met koppeling (mijn vader gevraagd, ouders hebben deze)

Hij paste niet op onze keukenkraan, even los koppelstukje gehaald bij bouwmarkt. Paste wel bij de douche, maar vond dat steeds los draaien vervelender dan even koppelstukje halen.

1 like

Zijn de sandalen ook lastig inlopen?

Ik heb Voss sandalen van Dr Martens! Ik heb toen meerdere modellen in de winkel gepast maar dit waren zo’n beetje de enige die goed pasten omdat het bandje aan de achterkant en het bandje over je voet allebei verstelbaar zijn. De meeste hebben dat niet en die zaten allemaal net niet goed bij mij. Inlopen was prima te doen, in het begin wat last van m’n hiel dus even pleisters geplakt maar viel me alles mee. Zijn 3(?) jaar later nog steeds mooi en lopen heerlijk, en ik heb ze in m’n normale maat!

3 likes

https://www.cavwinkel.nl/gardena-keukenkraan-verloop

Ik heb zo eentje (ander merk denk ik maar ziet er hetzelfde uit. Bij mijn kraan moest ik eerst nog wat er af draaien voor het koppelstukje erop kon. En dan een deel van de adapter van de groene tuinslang er weer af.

Jouw kraan lijkt het ding wat er bij mij opzit niet te hebben, misschien werkt het meegeleverde koppelding dan wel gewoon al?

Heb het verloop stukje er nu gewoon aan vast

Kun je bij een brievenbuspakketje het pakketje tracken?
Heb op mp een boek gekocht en de verkoopster zegt dus dat dit niet het geval is maar ik twijfel

2 likes

Ik dacht van wel, krijg zelf wel altijd een track en trace code. Maar het lijkt er op dat er een brievenbuspakketje is en een brievenbuspakketje+?

Brievenbuspakje versturen? Alles wat je moet weten | PostNL

2 likes

Ik heb €4,10 verzendkosten betaald ik dacht dat t dan + tracking was… hmmm

1 like

Nou volgens mij klopt dat hoor. Er is maar een soort brievenbuspakketje, zat even niet goed genoeg te zoeken. Je hebt wel de optie van een brief groot formaat versturen, maar die is 4,50.

Posttarieven en postzegeltarieven: bekijk ze hier | PostNL

1 like

bedoel je t klopt dat t dan met tracking zou moeten zijn?

1 like

Ja!

1 like

ok thanks. echt irritant dat zij het tegendeel beweert

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Wil je die Italiaan in Middelburg nog delen? Misschien ga ik daarheen :smiley: (of Vlissingen, maar volgens mij is Middelburg leuker)

Je hebt al een hoop opties gekregen maar volgens mijn podoloog zijn Nike air Max en Nike air force goede schoenen voor mensen met voetproblemen (stevig, goede demping). Maar als je echt veel last hebt zijn zooltjes vaak de beste oplossing.

4 likes

Ik merk de laatste tijd dat fruit (vooral peren en perziken) snel te zacht wordt aan de buitenkant maar dan nog vrij hard is van binnen. Ligt dat aan hoe ik het bewaar (los van elkaar op het aanrecht) of koop ik gewoon slecht fruit?

Ik ben hem nu aan het maken hahaha. Drink dit elke dag

1 like

Il senso! Smakelijk!

2 likes

Zijn er nog meer merken die telefoonhoesjes aanbieden met magnetisch buitenhoesje? Zoals Ideal of Sweden? Vind dat heel fijn, maar de laatste hoesjes die ik daarvan had slijten heel hard.
Vind alleen el cheapo’s bij bol ofzo, die vermoedelijk van Ali komen.

Weet iemand waar de suikervrije Monin siroop te koop is? Is dat alleen bij groothandels?