Durf te vragen #4

Ja ben zo blij met die bose 700! Heb eerst een maandje de bose quit II van mijn vriend gebruikt en toen uiteindelijk een 700 gekocht en vind het geluid wel een stuk beter. Fijner ook dat je 10 NC niveau’s hebt. En toen de bose van mijn vriend laatst kapot was en hij tijdelijk die van mij gebruikte merkte hij ook plots het verschil op tussen die twee.

En de bose 700 is vandaag in de aanbieding bij prime voor 218 euro zag ik vanochtend.

1 like

Precies om die reden vraag ik even naar de meningen hier hahaha.

Maar dankjewel!

heeft iemand dé tip voor goede schoenen voor in de horeca? liefst witte sneaker-achtige schoenen. loop nu tijdelijk op m’n oude new balance maar heb echt zere voeten, niet oké

Nike Air Max misschien. Kan daar echt km op lopen zonder moeite.

2 likes

https://www.reebok.nl/club-c-85-vintage/BS8242.html
Ik heb deze en ze zitten echt heel lekker! En ik heb best snel last van m’n voeten

3 likes

Ik heb helaas ook nog niets gevonden wat echt helpt dus hoor het graag als je van de huisarts misschien een tip krijgt die wel werkt. Ben wel blij dat het nu flink afkoelt zodat het weer wat minder wordt want met die hitte is het echt niet te doen. Soms wil het wel helpen om een koelelement onder mijn voeten te leggen zodat mijn benen niet nog meer opwarmen trouwens.

Ik weet niet of dit dé gouden tip gaat zijn maar een vriendin van me wisselt altijd halverwege de werkdag van schoenen. Zodat ze net iets anders loopt. Misschien werkt dat?

Deze idd! Die badstof-achtige voering is zo chill

2 likes

Ik zag net zo’n filmpje van een valk waarvan de eieren niet uitkwamen en daar heel verdrietig van werd en erop bleef broeden etc. en toen kreeg ze een adoptievalkje en was ze weer blij. Heel lief. Maar hoe weet zo’n valk nou dat er babies uit die eieren gaan komen? Heeft ze dat dan al eerder bij een ander gezien? Of gaat instinct zo ver dat je dat “voelt” ofzo. Ik vind dat altijd zulke wonderlijke dingen.

1 like

Iemand enig idee wanneer de zomer sale van de Zara begint?

Heeft iemand wel eens zelf dumpling/gyoza’s gemaakt, en zo ja hoe moeilijk is het om die vellen from scratch te maken? Heb m’n pastamachine niet bij de hand dus vraag me af of het zonder ook een beetje foolproof is, of dat ik beter een stuk kan fietsen naar een toko

Hoe snijden jullie navelsinaasappelen? Vind het zo’n gedoe elke keer. Wie weet heeft er iemand nog een lifehack.

Ik laat het door mijn schoonmoeder doen :thumbsup:

4 likes

Ik maak ze met de pastamachine, heb ook weleens zonder gedaan maar dan kreeg je een soort deegbal
Zeker bij dat gevouwen stuk

2 likes

Sketchers

3 likes

Zo’n tupperware sinaasappel peller is echt fijn

1 like

Ik snij de sinaasappel eerst in partjes, en dan trek ik daarna makkelijk de schil eraf. Vind ik makkelijker en sneller dan eerst de hele sinaasappel schillen en daarna in stukjes.

2 likes

Zijn er meer mensen die dit jaar mega bulten over houden aan muggenbulten?

Mijn benen zijn echt 1 groot heuvel landschap, snap er niks van: normaal klein bultje en zo weg op een beetje jeuk na. Nu echt bulten die gloeien :woman_shrugging:

Ja ik ook en vaak komt het door de kleinste mugjes. Zijn echt gewoon zwellingen. Nestosil helpt bij mij wel goed. Maar tegenwoordig slik ik idd ook hooikoortspillen (antihistamine tegen de hooikoorts) maar merkte nu dat de bulten wel dik zijn maar niet meer ‘ik kan niet op m’n enkel staan dik’

1 like

& @anon31495790 Oeh ik heb geen hooikoorts, maar dergelijke pilletjes kan ik wel aanschaffen…

Nu is mijn enkel toevallig ook gezwollen (dat het trekt met lopen), maar twijfel nu ineens of dat geen tekenbeet is, want mega rode vlek en vanmorgen wel iets eraf gekrabd (dacht een korstje) maar heb gisteren ook hele dag op blote voeten door een grasveld gerend, dus opzich zou dat wel kunnen. Want muggenbulten op mn benen hebben echt plakkaten ook, op mn enkel niks verharde alleen puntje met rode vlek :thinking:

1 like