Ja en als ik er dan aan krab worden het korstenwondjes die weken zichtbaar blijven
Bij mij blijven er niet per se bobbels achter, maar wel grote rode vlekken die nog lang blijven zitten (dus groter dan de muggenbult was). Normaal nooit gehad geloof ik. En eentje leek ook bijna op een tekenbeet, maar ik ben zeker dat het een muggenbult was.
Oke dit is het teken dat ik moet gaan slapen. Ik las 3x kontenworstjes en ik dacht Queeee?
Dit had ik afgelopen jaar ook. 3 plekjes die steeds donkerder werden en er na een paar dagen zo uitzagen
Geen echte bulten maar jeukten wel als een malle
Ik had dit vorig jaar voor het eerst en heb toen ook iets soortgelijks gepost. Werd uiteindelijk ook helemaal koortsig van die bulten. En had van eentje een fototje naar de huisarts gestuurd omdat ik ook twijfelde of het niet een teek was.
Kreeg toen ook hooikoortstabletjes als advies en azijn tegen de jeuk
Ja heb ik ook al gehad dit jaar, heb ik in het buitenland eigenlijk altijd maar in Nederland niet zo vaak. Ik back de antihistamine-tip, ik heb zelf ook antihistaminecreme waarvan ik het idee heb dat het wel wat doet maar weet niet zeker of je die in NL zo kan kopen. Koelen kan ook fijn zijn trouwens!
Volgens mij kun je alleen zien hoeveel mensen er hebben gekeken en geslacht, leeftijdscategorie en land, maar geen lijst met accounts die je bezocht hebben. In storyâs heb je dat natuurlijk wel
Dit heeft iemand hier toevallig gepost dacht ik! Dat je indd kunt zien uit welk land of regio? bezoekers komen en bezoeker kwam uit dat specifieke land dus het was 1+1=2
Misschien een domme vraag maar wat hebben jullie onder je ovenrekje liggen als jullie heteluchtstand gebruiken? Ik had een bakplaat die toch al vol vet zat wat ik maar gebruikte maar die heb ik zojuist weggegooid. Heb nu alleen nog een schone bakplaat en die wil ik ook netjes houden maar alles waait weg toch als je hem op hetelucht zet. Help hoe doen jullie dit haha.
Voelt zich echt heel dom nu.
Ik doe bakpapier tussen product en ovenrek, doe verder niet bakplaat er dan onder.
Ohja dat kan ook maar ligt het dan niet in zijn eigen vet de hele tijd? Ik denk te moeilijk na denk ik. Hoewel je andere dingen ook gewoon op bakpapier kan bakken natuurlijk. Blijft het rekje ook schoon hahahaha. Gvd ik ben echt een achterlijk schaap.
haha
Je zou een siliconen bakmat op kunnen leggen zodat je deze alleen af en toe hoeft schoon te maken, deze is ook redelijk zwaar. Wij hebben er zo een duurzaam bakpapier achting iets op liggen. Haal ik af en toe een doek overheen en waait niet weg als de hete lucht stand aan staat.
Ohja dat kan ook nog!
Ik zou het eerder kopen als de verkoper het al gemaakt heeft. Scheelt mij weer werk en als het er netjes uitziet vind ik het helemaal prima.
Ik ben ook handig en zou het liever zelf repareren, omdat ik het liever zelf doe ipv tegen lelijk verstelwerk van anderen aankijk. Maar als jij het heel netjes en goed kan dan zou ik weet liever willen dat jij het doet.
Ik denk dat ik meer aan de financieen denk dan aan esthetiek. Ik zou het liever kopen met gebrek (niet dat ik het zelf zou kunnen maken) omdat hij dan waarschijnlijk goedkoper is en ik ben cheap. Als ik jou was zou ik het juist zelf even doen voor verkoop, helemaal als je het zo hebt gedaan, want dan kun je er toch een stuk meer voor vragen waarschijnlijk. Ik zou als klant ook geen probleem hebben met aankijken tegen andersmans verstelwerk.
Op Marktplaats roepen mensen altijd heel hard dat iets âeenvoudigâ te repareren is, zelfs als het over een glazen aquarium gaat dat kapot is gevallen. Ik denk dan altijd: âals het zo eenvoudig was, had je het wel gerepareerd verkochtâ. Dus ik zou het, als je denkt dat het echt netjes wordt, zelf doen omdat jij het beter kan inschatten dan iemand die het via een foto moet beoordelen. En als je het niet repareert, kun je het ook verkopen maar dan is het wel netter als je vraagprijs iets lager wordt dan wanneer je het wel repareert denk ik.
Is er/kent iemand de tip tegen praten in je slaap?
Ik heb vannacht maar op de bank geslapen omdat ik mân vriend maar wakker blijf praten en hij 't niet meer trekt ivm zân werk.
We hebben gelukkig wel een slaapbank dus opzich heb ik best oké geslapen (zijn andere idee was namelijk mij wakker houden tot hij zelf in slaap viel??) maar dit is natuurlijk niet echt ideaal
misschien kun je het erbij zetten en de keuze aan de koper laten?
ik kan zelf bv niks met een naaimachine oid en zou het dus fijn vinden als jij het zou doen maar een ander doet dat misschien liever zelf