De ring is witgoud met een diamant en een certificaat voor de diamant, zegt hij.
Ah die raakt hij wel kwijt hoor! Sommige juweliers hebben een vitrine met tweedehands verlovings/trouwringen, is nu natuurlijk wat moeilijker om te weten welke omdat je niet zo naar binnen kan lopen maar misschien kan hij er een paar in de omgeving bellen.
Ik heb deels toegang via de uni. Iig niet alle journals en boeken, maar als je een linkje/titel hebt kan ik het wel proberen?
Ja, die kan ik voor je downloaden. Edit: Ik stuur je een pb!
Ah super! Dm me even, ik kan jou niet dm-en for some reason.
www.junioreinstein.nl groep 8 spelling
Grammatica wordt hier goed uitgelegd, met allerlei oefeningen.
Behalve dat mijn profiel niet op privé staat en ik heb aangezet dat niemand mij een pb mag sturen, dus in principe zou Sjurrr mij inderdaad niet kunnen berichten.
Ik wilde het even testen want had die functie nog nooit gezien, maar ik kan gewoon aanklikken dat ik je wel kan pbâen.
Handige functie dan haha. Ik gok dat ik die pbâs dan gewoon niet zie?
Oh wacht het werkt wel. Ik dacht ik probeer het gewoon. Maar zodra ik op verstuur klik, krijg ik deze melding. Werkt dus wel.
Oh damn, had niet verwacht dat iemand die functie ooit zou gebruiken
Ja, heb geen behoefte aan random privéberichten. Blijkbaar werkt de functie ook nog dus top, thanks!
Vaak en snel drukken helpt inderdaad wel, bedankt!
Ja, staat op privé
Zijn er meer waar Ziggo TV hapert/stottert? Word er gestoord van.
Hahahha nu wil ik wel weten wie jou ooit een random privébericht heeft proberen te sturen en dat niet kon. Ik krijg nooit random dms
Ja bij mij ook. Had alles er al uit getrokken maar blijkbaar ligt het niet aan mij
Super vervelend! Ook echt elke zender.