Heel erg bedankt!
Ik ben eind twintig uit NL verhuisd, gewoon omdat ik verliefd was (ben) op de stad waar ik nu woon, en omdat ik NL wel zat was en het wilde proberen. Mijn idee was destijds dat als het na 6 maanden nog niet beviel (want je weet maar nooit als je in je eentje naar een plek waar je niemand kent vertrekt), ik altijd terug kon. Maar inmiddels een decennium verder en het bevalt nog steeds Heb je specifieke vragen? Je mag me ook dm’en als je wilt!
Ja niet dus, wijsneus
Ik vind het heel lief van je dat je dit wil delen! Dit soort ervaringen maken mijn existentiële stress al een stuk minder. Jij woont geloof ik ook in een stad die ik overweeg om naartoe te verhuizen na mijn studie, dus sowieso een fijn gevoel
je mag mij een pb sturen als je wil!
Ik heb echte slechte Google skills volgens mij. Maar weet iemand waar ik dit soort kussentjes kan vinden?
Ik heb ook een droom om voor een paar jaar naar de andere kant van de wereld te verhuizen met m’n vriend, maar áls dat gaat gebeuren is het ook pas als we 30 zijn. Tijdens m’n master exchange (25) had ik ook veel vrienden van 25-30 die voor minstens een jaar naar dat land waren vertrokken, sommigen wonen er nu nog steeds. Is niets geks aan hoor!
(vrij snel gevonden met ‘kussen voor je cavia’)
Heeft iemand toevallig de raskog van Ikea te koop? Ikea kan het momenteel zelf niet verzenden (alle momenten zitten te vol). Dus vroeg me af of iemand hem toevallig wegdoet (mag ook de terracotta kleur zijn)
Oke ik ben ook gezwicht voor HelloFresh (iig om uit te proberen)
Dus nu ben ik allemaal recepten aan 't opslaan op mijn pagina. Voor de mensen die ook HelloFresh hebben, wat zijn jullie favoriete vega recepten?
Voor mijn kantoor ben ik op zoek naar vergaderstoelen. Een hele zoektocht, want ze zijn óf heel duur óf lelijk. Nu was mijn idee om een paar ‘gewone’ eetstoelen te bestellen. Of is dit niet handig?
De Aziatische fusionsalade met vegetarische runderpuntjes vind ik lekker! Staat volgende week op het menu. Is salade met udon noedels.
En niet-vega vind ik de Wildzwijnburger met kaas en uien chutney. Staat ook volgende week op het menu en heb die 2 x besteld.
Ik ben nog niet zo lang lid dat ik veel eerdere recepten ben tegengekomen.
Dit lijkt me echt lekker! Kun je dit hele recept delen?
Heeft iemand hier al eens kleding ingeruild via Zalando Pre-owned? Werden alle kledingstukken goedgekeurd?
Zeker! Heb hem ff opgezocht tussen de oude recept kaarten.
Deze onderstaande is ook heel lekker!!!
Ja, en alles werd ook goedgekeurd. Moet wel zeggen dat het om merk kleding (Ted Baker o.a) ging waarvan er ook redelijk veel te koop staat bij de pre owned afdeling. Na het online invullen werd het na een dag of 1-2 per mail goedgekeurd en kreeg ik een verzendsticker per mail. Iets meer dan een week later kreeg ik mijn cadeaubon.
Weet niet zo goed hoeveel je ze wil gebruiken maar ik heb door corona een paar maanden op mijn eetstoelen gewerkt maar kreeg daar wel echt last van in mijn houding en schouders. Toen ik daarna een bureaustoel gebruikte was dat een wereld van verschil en dat werkte zoooveel fijner. Zou dus vooral ook letten op stoelen waar je een goede houding in hebt
Super bedankt!
Lekkere zittende stoelen zijn heel belangrijk en eetkamerstoelen zitten wel echt heel lekker. Alleen wat @floreales zegt is wel een ding, wat ga je doen aan die vergadertafel? Allen brainstormen en praten met een flapover (heet dat zo?) Of echt allemaal met een laptop voor je snufferd. Bij dat laatste is een stoel die in hoogte versteld kan worden wel fijn gezien niet iedereen even lang is.
Al heb ik jaren met een keukenstoel achter mijn bureau geleerd en dat werkte prima want de verhouding tafel-stoel-ik was goed.