Die van de Lidl (Comte de Brismand), kost maar iets van 13€ en is echt heel lekker!
Oké kneuzenvraag in deze online besteltijden, maar ik heb een VR bril bij Coolblue besteld voor mijn pa, maar de kans zit erin dat hij t niet prettig vind / er duizelig of misselijk van wordt en dat we t willen retourneren. Tot hoeverre mag je elektronica uit de verpakking halen en een keer proberen als je t nog wil terugsturen misschien??
Is het echt zo dat je iPhone er slechter van wordt als je opladers van een ander merk gebruikt? Dat stekkergedeelte van mijn oplader is bijna kapot en ik heb nog wel zo’n geval van een ander merk thuis liggen, maar als het wel echt beter is om die niet te gebruiken koop ik liever een nieuwe.
Kledingkast uitgemest, items aangemeld, krijg ik net een bevestigingsmail (alles goedgekeurd, voor 1 item is de prijs verlaagd). Het kan alleen via een DHL punt verstuurd worden, en de dichtstbijzijnde zijn hier dicht…
Volgens mij kan dit inderdaad wel, anders misschien even Coolblue berichten om na te vragen? Maar denk dat het wel moet kunnen, net zoals je kleding uit verpakking kan halen, passen, en terug mag sturen
misschien hele domme vraag dit maar stel er komt een avond klok, kan ik dan nog eten bestellen rond die tijd? Vast niet het
Jawel toch joh, de bezorger is toch aan het werk dus mag toch buiten zijn?
Ik gebruik al jaren bij verschillende iPhones de opladers van de hema (adapter wel van Apple), omdat hun kabeltjes langer zijn en mijn stekkerdoos onder het bed ligt. Nooit problemen mee gehad dus uit mijn ervaring is dat geen probleem!
Ik dacht, misschien de mensen die wel in een land leven met avondklok. Maar goed ik zal wel preventief vanavond pizza bestellen zodat ik mn vegan spicy veggie pizza fix krijg voor het geval dat
hier is een totaal verbod op naar buiten gaan voor niet noodzakelijke dingen, maar je mag wel gewoon eten afhalen! bezorgen wordt hier niet gedaan maar zal ook wel mogen denk ik!
In België is de avondklok om middernacht in Vlaanderen en 22:00 in Brussel en Wallonië en je kan we gewoon eten bestellen en wordt ook geleverd. Restaurants sluiten hier wel vroeger sinds die avondklok en er is ook vanaf 20 uur ene verbod op alcoholverkoop. Dus die kan je niet meer bij nachtwinkel of zo halen.
Om hoe laat zou jullie klok ingaan?
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar 20:00 uur wordt veel genoemd (tot 4:00).
Ik geloof 20u? Niet dat dat zeker is natuurlijk. Alcohol verkoop is wel al verboden. Maar wel goed om te lezen dat ik waarschijnlijk nog wel kan bestellen. Dankzij/door covid leveren er steeds meer restaurants af (zelfs in mijn uithoek van de stad) en ik heb nog niet alles geprobeerd
Ik baal zo hard! Er is een vlek op onze parket vloer door een fles zeep die is uitgelopen. Weet iemand hoe deze er uit valt te krijgen? Het lijkt echt ingetrokken olie, maar die zeep is uiteraard ontvettend, dus ik zou niet weten hoe hier aan te beginnen
Ik zou contact opnemen met het bedrijf waar je de vloer aangekocht hebt. Zij kunnen misschien iets aanraden.
Weet iemand wat er nieuw is aan Aldi’s die nu verbouwen? Die hier in de buurt is vorig jaar ookal verbouwd om verse broodjes en die letterborden toe te voegen maar nu zijn ze ineens weer bezig? Ben benieuwd of er iets speciaals komt
Ik heb bij de lidl gewerkt jaren geleden en in de 5 jaar dat ik er gewerkt heb zijn ze denk ik wel 4 x verbouwd. Vaak werd de indeling dan helemaal ingegooid en als het nodig was kassa’s vernieuwd etc. Blijkbaar normaal voor die Duitse ketens haha
Een Lidl hier in de buurt is inderdaad ook net verbouwd, terwijl ze een jaar of 4 geleden ook al zijn verbouwd. Nu is er ook een versafdeling met kaas en een super groot vega schap.
Ik moet echttttt een nieuwe bh, en nu heb ik voor mn verjaardag een cadeaukaart van hunkemoller gekregen dus nu moet ik wel haha. Ik haat nl bh’s kopen. Als ik me niet vergis heb jij ervaring met lingerie @crazyplantlady? De laatste keer dat ik mn bh maat heb laten opmeten is al weer een paar jaar geleden, toen was het 70f. Ik wil deze bh bestellen.
Hier zit geen beugel in en daarom wil ik dat een keer proberen. Raad je dat aan of? Mijn borsten hangen niet ofzo maar ik denk dat misschien je hele tiet eronder gaat als je bijvoorbeeld je armen helemaal strekt? En is een 75E ongeveer gelijk aan 70F qua cup? Sorry veel vragen!