Weet iemand een betrouwbare shop om repen van nakd, trek, etc. eventueel goedkoper of in bulk te kopen?
De koffiecups van Fairtrade Original. Zowel de bonen als de cups zijn aanrader. Cups zijn ook composteerbaar in de groene kliko!
Wanneer komt meestal zo’n beetje de actuele stemwijzer online
Bij supspace kan je nakd en clif bars (en nog wat andere granola achtige repen) in bulk kopen. Hebben ook veel smaken. Anders body & fit?
Welke champagne is écht goed maar geen á €50,- per fles?
Dom Caudron vond ik echt lekker. Ik had de Cornalyne.
Die van de Lidl (Comte de Brismand), kost maar iets van 13€ en is echt heel lekker!
Oké kneuzenvraag in deze online besteltijden, maar ik heb een VR bril bij Coolblue besteld voor mijn pa, maar de kans zit erin dat hij t niet prettig vind / er duizelig of misselijk van wordt en dat we t willen retourneren. Tot hoeverre mag je elektronica uit de verpakking halen en een keer proberen als je t nog wil terugsturen misschien??
Is het echt zo dat je iPhone er slechter van wordt als je opladers van een ander merk gebruikt? Dat stekkergedeelte van mijn oplader is bijna kapot en ik heb nog wel zo’n geval van een ander merk thuis liggen, maar als het wel echt beter is om die niet te gebruiken koop ik liever een nieuwe.
Kledingkast uitgemest, items aangemeld, krijg ik net een bevestigingsmail (alles goedgekeurd, voor 1 item is de prijs verlaagd). Het kan alleen via een DHL punt verstuurd worden, en de dichtstbijzijnde zijn hier dicht…
Volgens mij kan dit inderdaad wel, anders misschien even Coolblue berichten om na te vragen? Maar denk dat het wel moet kunnen, net zoals je kleding uit verpakking kan halen, passen, en terug mag sturen
misschien hele domme vraag dit maar stel er komt een avond klok, kan ik dan nog eten bestellen rond die tijd? Vast niet het
Jawel toch joh, de bezorger is toch aan het werk dus mag toch buiten zijn?
Ik gebruik al jaren bij verschillende iPhones de opladers van de hema (adapter wel van Apple), omdat hun kabeltjes langer zijn en mijn stekkerdoos onder het bed ligt. Nooit problemen mee gehad dus uit mijn ervaring is dat geen probleem!
Ik denk niet dat iemand dat hier zeker weet aangezien er nog niks over bekend is gemaakt.
Ik dacht, misschien de mensen die wel in een land leven met avondklok. Maar goed ik zal wel preventief vanavond pizza bestellen zodat ik mn vegan spicy veggie pizza fix krijg voor het geval dat
hier is een totaal verbod op naar buiten gaan voor niet noodzakelijke dingen, maar je mag wel gewoon eten afhalen! bezorgen wordt hier niet gedaan maar zal ook wel mogen denk ik!
In België is de avondklok om middernacht in Vlaanderen en 22:00 in Brussel en Wallonië en je kan we gewoon eten bestellen en wordt ook geleverd. Restaurants sluiten hier wel vroeger sinds die avondklok en er is ook vanaf 20 uur ene verbod op alcoholverkoop. Dus die kan je niet meer bij nachtwinkel of zo halen.
Om hoe laat zou jullie klok ingaan?
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar 20:00 uur wordt veel genoemd (tot 4:00).
Ik geloof 20u? Niet dat dat zeker is natuurlijk. Alcohol verkoop is wel al verboden. Maar wel goed om te lezen dat ik waarschijnlijk nog wel kan bestellen. Dankzij/door covid leveren er steeds meer restaurants af (zelfs in mijn uithoek van de stad) en ik heb nog niet alles geprobeerd