Jaaa dat klopt! Ik ben zelf niet zo bekend met Hunkemoller maten, maar in principe is een 70F qua cup ongeveer even groot als een 75E. Maar: je hebt wel een kans dat bij 75E hij echt te wijd voor je is qua omvang en dan heb je wel kans dat ie niet genoeg steun biedt, zeker omdat hij geen beugel heeft. En dan kun je inderdaad hebben dat je borst eronderuit gaat piepen als je met je armen zwaait haha.
Zelf draag ik het liefst beugelbh’s (niet-voorgevormd) want die geven m’n borsten de mooiste vorm en de meeste support vind ik, maar op zich als je stevige borsten hebt kan een beugelloze bh ook hoor! Het wordt misschien iets minder rond qua vorm.
Misschien is zoiets ook nog iets? https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgevormde-beugel-bh-rya-blauw-169846.html Online bh’s kopen is sowieso super moeilijk als je niet weet hoe het gaat zitten, dus ik zou aanraden om er meerdere te bestellen en te kijken hoe het zit. En zou daarbij wel aanraden om op die 70 omvang te gaan zitten, want grote kans dat 75 dan gewoon te groot voor je gaat zijn