Ik heb all stars in 38 en adidas in 39 1/3 zijn vaak te krap maar maat groter dan weer te groot…
Oke, dankjewel!
@George @Bunnyslippers Ik zoek een recept voor goeie Mac and cheese die ik bij mijn lemon pepper chicken wil maken. Hebben jullie tips of suggesties?
Ik heb stan smith in 38 2/3 en heb van all stars die 5,5/7,5 maat. Weet even niet of dat 38 of 38,5 is. Even kijken
Edit: 38 dus van all stars
Top! Ik heb maat 38 nu ook besteld, ga ik er vanuit dat die goed zit
Iemand ervaring met NS Flex? Ik betaal nu al een tijdje 56 euro per jaar voor een doorlopend Dal Voordeel abonnement, maar ja, corona…
Ben vooral benieuwd hoe flex het echt is. Of het allemaal meteen werkt zodra je het bestelt. En of het tussentijds pauzeren/opnieuw activeren soepel gaat.
Ja ik heb het, wat wil je precies weten?
Ik bedoelde of er wachttijd zit tussen het aan- en uitzetten van het abonnement! Bijv. als je bedenkt dat je morgen opeens met korting wil reizen.
Maar ik heb net al wat op een andere website gevonden: je mag blijkbaar eens per maand switchen tussen Flex met korting en Flex zonder korting. En ook pas een maand na de laatste wijziging. Dus je moet het vooraf een beetje inschatten, zoals ik het begrijp.
Ik heb gewoon standaard dat abonnement van vijf euro en in de daluren dus korting
Bedoel je met 38 2/3 , 38 en een half of? Ik heb van stan Smith 36, en dus UK 1/2 US 4. Van Allstars ook 36, UK 3.5. Ik denk idd dat maat 38 het beste past!
Volgens mij worden alle abonnementen binnen een bepaalde tijd sowieso overgezet naar flex (volgens mij binnen 1 of 2 jaar) want de huidige abonnementen gaan verdwijnen. Ik ben toen corona begon zelf overgestapt naar flex en wisselen gaat heel makkelijk maar inderdaad maar 1x per maand. Maar was laatst weer overgestapt naar een ander abonnement vanwege de lockdown en dan gaat dat de volgende dag meteen in en krijg je zelfs nog geld terug.
38 2/3 is echt 38 2/3 bij Adidas, geen half haha. Ik heb bijvoorbeeld ook 37 1/3 bij Adidas. Ze hebben volgens mij gewoon een andere maatvoering dan de meeste merken.
Het is echt heel flexibel! Online staat meer over de precieze tijden, maar het is echt Max een dag wanneer je wat wijzigt. Ik kreeg laatst een mail dat een factuur eraan kwam, toen dacht ik oja ik moet het stopzetten. Uur later was het bevestigd en de volgende dag werd de komende factuur geannuleerd. Het wijzigen is alleen heel lastig te doen in de app, bij mij in elk geval. Ik moest wel een beetje zoeken op de website.
Ah, dat is goed om te weten! Dan is het nu voor mij ook wel het juiste moment om over te stappen. Ik verwacht een flinke tijd geen gebruik te maken van de NS.
@Okapi dat is fijn. Hier kon ik niets over vinden online.
Bedankt!
Waar kopen jullie nu online boeken? De grote online Bolle blauwe sponsor ik liever niet meer, en de lokale boekenwinkels zijn natuurlijk dicht.
Onze lokale boekhandel die geeft aan op facebook bijv dat ze wel bestellingen aannemen en dan met de fiets komen brengen. Betaling gaat dan via factuur. Wellicht een belletje met ze doen ?
Kom ik weer maar heel veel lokale boekhandels bezorgen nu wel in hun buurt! Kijk even op de website/socials/of bellen naar je lokale boekhandel.
Hier kun je telefonisch bestellen bij de lokale boekhandel en dan kun je het gratis laten bezorgen per fiets.
Ik koop wel eens via boekwinkeltjes.nl maar dat zijn (vaak oudere) tweedehands boeken, ik weet niet of je dat bedoelt?
Je geeft aan dat je het boek wilt kopen, en wordt dan contact gebracht met de verkoper. Je maakt dan gewoon het bedrag over naar iemands rekening en dan sturen ze het naar je op. Het zijn vaak kleine antiquariaten en boekhandelaars.
@Clancy @Luzarl @LaPetiteRobeNoire
Bedankt voor de tips! De lokale boekhandel waar ik vaak kwam is helaas recent definitief gesloten. Maar ik ga even een rondje googelen/ bellen en in de etalages naar briefjes zoeken.
En snap ik het goed dat als ik bij libris bestel het boek dan vanuit een dichtbijzijnde lokale boekhandel komt?