Durf te vragen #4

Hahaah love that laatste. Mag het ook ipv. Gefrituurd, gegrild worden? Oh ik heb dit echt heel lang geleden gegeten, toen vond ik het heel lekker maar de aardappels waren veel te hard.

Jaa kan ook hoor. Je zou ook de aardappels van te voren even kunnen koken kort tot ze net niet gaar zijn en dan in plakjes erbij doen. Ik zou de aubergine wel van te voren frituren of grillen voor extra smaak.

( Extra tip als snack er naast de aubergine in plakjes in een bloem papje doen en dat dan frituren dan heb je lekkere aubergine chips haha)

1 like

Wat is een goeie dweil ofja, eerder zo’n vloerwisser oid? Geen idee of het uitmaakt maar het is voor op laminaat.

Weet iemand hoe ik een Word document kan herstellen? Ik had in mijn scriptie aantekeningen gemaakt wat ik moest verbeteren. Nu heeft mijn laptpp een update gehad en zijn alle aantekeningen, die ik heel stom niet heb opgelsagen, weg blijkbaar. Of is alles nu voorgoed weg?

Edit: het is terug! Ik kreeg de 400e keer ineens wel bestand herstellen

2 likes

Ik vind de picobello van Leifheit heel chill! Daarbij hoef je de dweil/wisser ook niet aan te raken om hem uit te knijpen en de dweil kan gewoon in de wasmachine.

1 like

Deze is echt fantastisch. Vind het nu zelfs leuk om te dweilen haha. Wij hebben alleen geen laminaat maar tegelvloer.

1 like

Hoe vallen converse all stars? Als ik van Adidas stan smiths maat 38 2/3 heb, moet ik dan voor 38 of 39 kiezen?

Ik heb all stars in 38 en adidas in 39 1/3 zijn vaak te krap maar maat groter dan weer te groot…

Oke, dankjewel!

@George @Bunnyslippers Ik zoek een recept voor goeie Mac and cheese die ik bij mijn lemon pepper chicken wil maken. Hebben jullie tips of suggesties?

Ik heb stan smith in 38 2/3 en heb van all stars die 5,5/7,5 maat. Weet even niet of dat 38 of 38,5 is. Even kijken

Edit: 38 dus van all stars

1 like

Top! Ik heb maat 38 nu ook besteld, ga ik er vanuit dat die goed zit :grinning:

Iemand ervaring met NS Flex? Ik betaal nu al een tijdje 56 euro per jaar voor een doorlopend Dal Voordeel abonnement, maar ja, corona…
Ben vooral benieuwd hoe flex het echt is. Of het allemaal meteen werkt zodra je het bestelt. En of het tussentijds pauzeren/opnieuw activeren soepel gaat.

Ja ik heb het, wat wil je precies weten?

Ik bedoelde of er wachttijd zit tussen het aan- en uitzetten van het abonnement! Bijv. als je bedenkt dat je morgen opeens met korting wil reizen.

Maar ik heb net al wat op een andere website gevonden: je mag blijkbaar eens per maand switchen tussen Flex met korting en Flex zonder korting. En ook pas een maand na de laatste wijziging. Dus je moet het vooraf een beetje inschatten, zoals ik het begrijp.

Ik heb gewoon standaard dat abonnement van vijf euro en in de daluren dus korting

Bedoel je met 38 2/3 , 38 en een half of? Ik heb van stan Smith 36, en dus UK 1/2 US 4. Van Allstars ook 36, UK 3.5. Ik denk idd dat maat 38 het beste past!

Volgens mij worden alle abonnementen binnen een bepaalde tijd sowieso overgezet naar flex (volgens mij binnen 1 of 2 jaar) want de huidige abonnementen gaan verdwijnen. Ik ben toen corona begon zelf overgestapt naar flex en wisselen gaat heel makkelijk maar inderdaad maar 1x per maand. Maar was laatst weer overgestapt naar een ander abonnement vanwege de lockdown en dan gaat dat de volgende dag meteen in en krijg je zelfs nog geld terug.

1 like

38 2/3 is echt 38 2/3 bij Adidas, geen half haha. Ik heb bijvoorbeeld ook 37 1/3 bij Adidas. Ze hebben volgens mij gewoon een andere maatvoering dan de meeste merken.

2 likes

Het is echt heel flexibel! Online staat meer over de precieze tijden, maar het is echt Max een dag wanneer je wat wijzigt. Ik kreeg laatst een mail dat een factuur eraan kwam, toen dacht ik oja ik moet het stopzetten. Uur later was het bevestigd en de volgende dag werd de komende factuur geannuleerd. Het wijzigen is alleen heel lastig te doen in de app, bij mij in elk geval. Ik moest wel een beetje zoeken op de website.

1 like