Durf te vragen #4

Ik heb het voornamelijk gekocht voor grove poriën (en mee-eters). Ik gebruik het nu zo’n twee/drie weken iedere dag, maar merk er helaas nog niet zo veel van! Hoopte dat dit hét wondermiddel voor het kleiner ogen van die poriën zou zijn haha. Ik ga nog wel even door.

Ik gebruik het al een aantal jaar dus ik weet niet precies hoe lang het duurde. Heb er wel een veel gladdere huid van gekregen en als ik het bijv in de avond gebruik op een (opkomende) puist, dan is die de volgende dag al bijna weg! Voor mn poriën en meeeters doet het helaas niets.

Bij mij deed het amper iets

Gebruik je ook nog iets anders erbij? Ik denk dat je het beste effect krijgt door ook andere actives te gebruiken (die niaciamide staat er bv ook om bekend poriën kleiner te laten lijken).

1 like

Misschien zijn die fans vies en moet je ze laten schoonmaken? Zie best vaak tiktoks voorbijkomen met super vieze fans waardoor ze niet meer zo goed werken. Idk hoeveel het kost maar miss ook een optie?

Ik zou ook liever YouTubers los willen betalen

1 like

Ik vind het een verademing want kijk toch best veel YouTube en daarnaast gebruik ik YouTube music ipv Spotify dus zo ‘verantwoord’ ik de kosten voor mezelf.

1 like

Ja wat @soarin zegt, de fans schoonmaken kan al heel erg helpen! Je kan het laten doen maar je kan ook een flesje perslucht kopen bij de Action of bouwmarkt en er zelf mee aan de slag. Het is niet zo moeilijk!

2 likes

Weet iemand of Footway een betrouwbare webshop is? De dr martens die ik wil zijn daar zo goedkoop dat ik het een beetje gek vind

Oh das niet heel goed, dan weet ik het ook niet helaas!

Thanks! Dan bestel ik ze

Heeft iemand aanraders voor webshops waar ze leuke haarbanden verkopen? En dan bedoel ik geen diadeem, maar dus echt die stoffen die om heel je hoofd zitten. Bij voorkeur die je heel de dag op kan houden zonder dat je hoofdpijn krijgt omdat ze te strak zitten, en het is om gewoon te dragen in het dagelijks leven dus ze moeten er niet té festivalachtig uitzien…

Hoe valt de kleding van loavies uit? Elke keer zie ik dit model is 178cm en draagt maat xs. Ik heb normaal van bovenkleding maat xs of s. Ook bij gewone blousjes staat er weer maat xs. Dus valt het dan redelijk ruim? Ik ben zo’n 15 cm kleiner. Het gaat om dit blousje. Maar dan valt dat dus als een soort jurk? Ik heb er nog nooit besteld maar ik vind het vreemd.

Als je tussen twee maten in valt kun je bij Loavies de kleinere maat kiezen. Er staat ook bij dat de blouse 60 cm lang is, dus je zou een blouse van jezelf kunnen opmeten om in te schatten hoe lang hij valt. Ik ben 1.67 en mijn blousejes van Loavies vallen allemaal normaal qua lengte. Sowieso meet ik mezelf altijd even op aan de hand van een maattabel als ik ergens voor het eerst bestel, dan zit je redelijk safe qua maten.

1 like

Ik heb deze blouse ook, jaar of 2/3 geleden gekocht. Deze blouse gaat al wel een tijdje mee maar verder vind ik de kwaliteit van Loavies wel echt bagger, maar wat verwacht je van fast fashion kleding… ik koop er in ieder geval nu niks meer. Ik draag van deze blouse een S en ik ben 1.83m.

1 like

Mijn moeder spaart digitaal pannenzegels van appie. Ik heb alleen die stickertjes. Kan je die digitaal omzetten? Dacht zoiets te hebben gelezen hier maar kan het niet meer vinden… Anders heb ik er geen drol aan haha.

Ik wil hier heel graag eens naartoe. Het is een uitschuifbaar huisje. Het heeft geen jacuzzi, maar wel een ligbad in de vloer.

6 likes

Ik heb dit ook en had het laatst gevraagd bij de service balie en daar zeiden ze dat het niet kan maar je mag wel een halve digitale kaart + een halve ‘echte’ kaart inleveren. Maar heb het zelf nog niet geprobeerd.

Ahhh oke, goeie! Dank je (:

moet het per se buiten zijn? weet wel een heel leuk huisje met een jaccuzi en sauna en regendouche binnen en wel een eigen buiten…
of zijn jullie rokers en wil je in de jaccuzi met een sigaret haha?