Durf te vragen #4

Mijn zorgverzekeraar is nog in onder handeling met een zorgaanbieder waar ik volgend jaar naar toe ga, dus ik weet nog niet zeker of ik moet overstappen. Moet dat uiterlijk 31 december rond zijn of kunnen de onderhandelingen nog langer duren? Dan kan ik net zo goed nu vast overstappen.

1 like

Kun je het anders overgieten in een dopper ofzo?

Mag je eigenlijk met oud en nieuw wel buiten op je oprit champagne poppen met sterretjes en een vuurkorf met 4 personen? Lijkt me toch wel gezellig om even te doen, anders gebeurd er niks om 12 uur en blijf je zo dreug op de bank zitten?

Ik denk dat de politie druk genoeg is met illegaal vuurwerk opruimen en dat ze zich niet gaan bekommeren om 4 mensen die in hun eigen tuin even buiten een glaasje champagne drinken haha. Als het trouwens binnen de bezoekregels is (maximaal 2 personen op bezoek, dus 3 + 1 of 2 + 2) en het is op je eigen terrein dan mogen ze er sowieso niks tegen doen want het is binnen de regels en daarnaast “achter de voordeur.”

@Lort oh slim idee! Ik heb alleen niet echt een geschikte fles daarvoor, alleen een Chilly’s fles maar die hals is dunner dan de fles en ik heb geen vaatwasser dus ben bang dat ik dat niet meer goed schoon krijg
 maar ik ga even op zoek naar een oud waterflesje!

2 likes

Wat je kunt doen is je oude verzekering alvast opzeggen, dan heb je nog de hele maand januari om een nieuwe te kiezen. Na 1 januari kun je namelijk niet meer switchen als je nog niet hebt opgezegd.

1 like

Heeft iemand weleens iets bestelt op booztlet.com? Wil graag bepaalde sneakers hebben en kan ze hier het goedkoopst krijgen, maar heb verder nog nooit van deze webshop gehoord dus vind het dan toch altijd een beetje tricky.

Ah goeie, dankjewel, totaal niet aan gedacht dat dat een mogelijkheid was! Het liefst blijf ik bij mijn huidige verzekering dus ik check de 31e nog wel even opnieuw hoe het er dan voorstaat en dan kan ik alsnog opzeggen.

Als ik het me goed kan herinneren bestelt @Ovenschaal hier wel eens. Of de naam lijkt op een andere website :thinking:

Ow haha, hoe heet dan die leuke Scandinavische site met kinderkleding?

:exploding_head:

Nee haha, ik snap er niets van! De titel van @ellegirltalk is ook op mij van toepassing :grimacing:

Edit: Het was iemand anders :sweat_smile: @Sundance

2 likes

Ik wel eens, was prima!

1 like

Is er iemand hier met verstand van MacBooks :grimacing:

Mijn early 2015 pro heeft het begeven. De microfoon had het begeven. Maar nu de accu ook - hij doet t alleen nog aan de lader. En m’n werkschijven zitten non stop vol.

De shop geeft aan dat de MacBooks sinds 2015 alleen maar bergafwaarts zijn gegaan, en dat ik dus beter voor 400€ m’n accu & ssd kan laten vervangen (nieuwe accu & dubbel werkgeheugen).
Dat ik een soort heilige laatste versie heb mét usb poort haha.

Maar op internet lees ik dat die nieuwe M1 dinges van Mac wel echt een groot verschil maakt. En ik ben bang dat ik er nu 400€ tegen aan gooi en dan volgend jaar t scherm ofzo stuk gaat :grimacing::sweat_smile:

Wie heeft tips :crazy_face::see_no_evil:

Is er heel toevallig iemand die z’n airwrap verkoopt?

Niet super duper veel verstand van maar als je t geld hebt zou ik voor een nieuwe gaan

1 like

Ja het zou dan een air worden
 want ik heb over 3wkn simpelweg een laptop nodig voor m’n werk. Een die zonder snoer werkt :grimacing:


Maar de 2020 is het (volgens de reviews) niet waard tov het 2015 model :face_with_monocle:


Issuessss

Haha jij hebt echt ver teruggezocht. Levering ging helemaal prima bij die webshop! Ik hoefde gelukkig niks te retourneren dus of dat ook soepel werkt weet ik niet.

@Sundance

2 likes

Voor de mensen die dit gebruiken (of hebben gebruikt), vanaf hoeveel dagen gebruik merkte je verschil (of deed het niks voor je)? En hoe vaak gebruikte je het?

2 likes

Vooral op het begin merk ik het verschil juist, daarna krijg je een spoort gewenning heb ik het idee. Mijn huid wordt er gladder van. Op het begin gebruikte ik het 1 a 2 keer per week en nu ongeveer om de dag.

1 like

Ik denk na een week? Ik gebruik het (bijna) elke avond. Overdag niaciamide/zinc van The Ordinary. Hangt er denk ik een beetje vanaf welke ‘problemen’ je wilt oplossen. Ik vind mijn huid vooral zachter en mijn poriĂ«n ogen kleiner, maar heb nog steeds wel kleine puistjes hier en daar :woman_shrugging:t3:

1 like