Ja, dat kan gewoon! Ik vind de geuren van andere merken lekkerder en dat gaat al meer dan een jaar goed.
Oke thanks! Kon de omvang idd niet met elkaar rijmen maar dan zal het wel goed zijn zo.
ik heb 'm net kunnen bestellen!
Thanks! Heb hem ook meteen besteld.
1,3 × 3,3
Antwoord van dat delen door 0,81
Misschien is dit totaal niet juist maar je moet de oppervlakte van je terras berekenen dus die 1,3x3,30=4,29
4,29/0,81= 5,29
Koop zeker meer dan 5 tegels want je verliest toch altijd materiaal door het passend te maken. Ik zou er 8 of zo kopen
1,30 x 3,30 = 4,29
4,29 \ 0,81 = 5,3
Maar wil je alles exact bestraten? Zodat het ook mooi uitkomt? Want dat krijg je nu niet. Ik zou dan vierkantjes van 8,1 cm knippen en een vlakje van 13 bij 33 cm tekenen. Dan kun je het toch uitproberen
Hema valt over het algemeen toch ruimer uit dan gemiddeld qua kleding? Ik koop daar nooit kleding maar in mijn herinnering was een s al een m enzo.
Weetniet hoe het nu zit
Ok ik heb daar voor het eerst in mn leven een broek besteld dus ik ben heel benieuwd. Maar is een model met elastiek dus dat scheelt.
Zijn dat niet van die grote tegels waarop lijkt dat het 4 kleine tegels zijn?
Heeft iemand ooit gestudeerd in Amerika ofzo? Mensen halen in films/series altijd ‘100’ op hun toets of zijn boos en verdrietig als ze een ‘71’ of iets dergelijks hebben. Als ik het opzoek staat dat je minstens een 50 nodig hebt om te slagen, waarom zijn mensen dan nooit blij met een 69?
Omdat het fokking strebers zijn en omdat het film is en niet echt probably
Volgens mij hangt daar veel meer van je toekomst vast aan je gemiddelde, dus dat je alleen naar een goede uni kan met een 9 gemiddeld bijvoorbeeld.
Vind je? Ik vond de zesjes-cultuur altijd best groot in mijn tijd.
Ik vond dit van het Nuffic, hier gaat het dan over A’s in plaats van 100, maar legt het cultuurverschil wel goed uit denk ik:
This tradition is different from the one in the US, where high grades are awarded to reward and
encourage rather than to single out absolute perfection. Statistics show that educators in the New World
have always been more generous in the award of a grade A than those in Europe. The danger in this is
that it may lead to grade inflation, which, in fact, has developed into a trend in American higher
education over the past 30 years. Grade inflation may well be linked to a more competitive attitude in
American higher education, where it is far more common for students to compete for scholarships and
where admission to the best universities depends on having the best grades. By contrast, university
admission in the Netherlands, as in most Continental European countries, was not based on high grades
so much as on having the relevant school leaving certificate. The type of secondary school, and the type
of examination subjects were considered to be more important than the grades obtained. In other words,
selection of the best students was seen to be the responsibility of secondary education, which was
divided into different academic streams. Of these, the pre-university stream has always been very
selective indeed. Besides, universities in the Netherlands are considered to represent the same level of
teaching and research, and, by and large, they set the same entry requirements. This is clearly different
from both the US and the UK, where high grades will increase the student’s chances of being admitted
to the more selective universities.
Ah wow! Heel duidelijk, bedankt. Dus het is daar gewoon een stuk makkelijker om een hogere score te krijgen en daarom is een 65 (hoewel technisch voldoende) een stuk slechter dan onze 6.5?
Hmm interessant. Mijn Erasmusstudent kreeg een 15 en ik vond dat niet helemaal terecht omdat ik haar werk heel goed vond, maar dat klopt dus niet helemaal?
Ik ben er zelf nooit naar school geweest dus helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk niet maar ik denk wel dat dat klopt ja!
ik merkte juist dat ik inderdaad in het buitenland waar ik een minor volgde, veel hogere cijfers kreeg dan op mijn eigen universiteit. Wel relaxt eigenlijk. Maar exchange studenten zijn misschien niet zo goed een op een te vergelijken volgens mij want leraren hebben toch eerder wat medelijden met je denk ik.
Mensen delen meestal ook alleen maar hogere cijfers, iets waar ze blij mee zijn/trots op zijn denk ik. Volgens veel is een 8,9 meer het vermelden waard dan een 5,9 gok ik.