Durf te vragen #4

Ik zag online een keer dat je het beste felrood ondergoed onder witte kleding moet dragen om doorschijnen te voorkomen!

1 like

Die doet het helaas niet. Hij heeft wel een dvd/Cd speler en een SD kaart lezer die het wel doen haha. Dus als iemand daar iets creatiefs op weet.

Heb hem gekocht, danku. Hopelijk werkt hij met de halve gare radio.

Edit: hij doet het!!! Alleen wel wat ruis, maar ga van de week wel even langs de garage kijken of ze mijn antenne kunnen fixen. Dank @Spaarlamp en @Dommel, nu heb ik geld over om een nieuwe telefoon te kopen :grin:

1 like

Laat antwoord maar dit is om een bril met een gedeeltelijk randloos montuur in elkaar te zetten. Er zit dan een gleufje in het glas waar dat dunne draad doorheen gaat en met dat dikke witte nylon stuk kan je dat draad dan om het glas heen ‘trekken’ als het ware, bij het in elkaar zetten.

Dit hoef je niet te bewaren, heeft elke opticien op voorraad mocht er iets stukgaan aan jouw bril. Best gek dat ze het mee geven ook want je kan er zelf echt niks mee.

3 likes

Mysterie opgelost :grinning:

1 like

Vind ik eigenlijk niet! Zo gewoon zo gaan, voorzover dat kan met de huidige Corona regels.

Mag je zelf weten, ik zou het niet doen denk ik. Het is ook een keer klaar hoor

Edit: mss zou ik een bak eten meenemen. Bijv een lasagne voorbereiden die ze alleen nog maar in de oven hoeven schuiven savonds. Daar maak je verse ouders volgens mij blij mee.
Die ovenschaal komt dan wel een keertje weer terug.

6 likes

Frankwatching! En ik weet niet of je een tool gebruikt om de social media bij te houden en te monitoren, maar die geven ook vaak webinars over trends. Hetzelfde geldt voor grote mediabedrijven. Daar ook voor inschrijven op hun nieuwsbrief, want die schrijven en delen vaak blogs en ook webinars.

2 likes

Ik heb een aparte spaarrekening en gedeelde rekening voor boodschappen met mijn vriend. Mijn eigen rekening is bij ASN, mijn boodschappen rekening bij ING. Elke maand maak ik van mijn eigen rekening geld over voor boodschappen. Deze maand heb ik, om een of andere reden, geld over gemaakt naar die ING rekening maar per ongeluk de naamhouder van de ING rekening verkeerd ingevuld. Nu staat dit geld dus niet op mijn boodschappen rekening.
Het rekening nummer klopt, alleen de naam die ik heb ingevuld is anders. Het verschil is echt minimaal, denk aan AS Jansen (normaal) en A.S. Jansen (wat ik nu heb gedaan). Ben ik mijn geld nu kwijt, zou het gewoon wat langer duren
?

1 like

Nee als het rekeningnummer gewoon klopt dan zal het daar op overgeboekt worden. Althans daar ben ik altijd vanuit gegaan.

1 like

Mijn vriend heeft mijn naam in zijn ING als ROZEVAAAAAAAAARKEN erin staan, en heb altijd netjes mijn geld ontvangen. Moet goedkomen lijkt me! Duurt vanwege het weekend misschien wat langer.

4 likes

@Broodrooster en @Rozevarken okay dankjewel! Vraag me wel af waarom het zo lang duurt haha, ookal is het weekend, normaliter gaat dat altijd goed. Maar op de ASN site staat ook dat het soms langer kan duren dus ik hoop dat dit een zeldzame keer is dat het langzaam is. Heb volgende week echt goede persoonlijke bonus bij de appie dus wil boodschappen doen ;-;

Kan je het niet vanaf je ASN terugboeken?

Nee, dat kan alleen met incasso’s helaas en niet met overboekingen

Als het rekeningnummer gewoon klopt wordt het inderdaad gewoon overgemaakt! vroeger checkten ze idd nog wel of de naam klopte, en anders kreeg ik het teruggeboekt als de naam niet overeen kwam, maar nu checken ze dat allemaal niet meer. Als het goed is komt er dan een melding met ‘bedoelde u X’ en als je dan gewoon overboekt is het op eigen risico.

1 like

Ik heb die van America Today en die zijn smal, en je kan ze achter je oren verstellen. Ze hebben zelfs ook kinderversies mocht je nog kleiner willen (er is ook een mondkapjestopic daar heb ik ze al een paar keer voorbij zien komen)

1 like

De small hiervan zijn echt klein en ze zitten heel lekker

In mijn Spotify instellingen staat dit:

Weet iemand wat die ‘andere apps’ zijn bij opslag en hoe ik dat kan verwijderen eventueel? Het zijn dus geen downloads en heb m’n cache ook al leeg gemaakt.

Zijn dat niet gewoon de andere apps op je telefoon? En dat spotify dat laat zien om aan te geven hoeveel ruimte er nog is voor downloads?

Heb even bij de instellingen van mijn telefoon gekeken maar ik denk het niet

.
Als ik dan apps aan klik zou Spotify maar 190 MB gebruiken.