Haha precies hetzelfde! Bij ons gingen docenten gewoon weglopen om koffie te halen terwijl wij de toets zaten te maken! Er werd zoveel afgekeken en je hoefde er niet eens moeite voor te doen. Maar ik heb daarnaast ook voor sommige vakken weer super veel huiswerk moeten doen voor in totaal 3 ect??? En daarnaast kregen allee vakken weinig ect, waardoor ik 11 vakken moest volgen in een half jaar. Dat was weinig vrije tijd 
Welk land zat je? Ik in Letland. Over afkopen van ect heb ik nooit iets gehoord en ik had 1 vak onvoldoende waardoor ik alsnog een half jaar extra moest studeren(verder dus wel 8en en negens
).
Oh en dat vak dat ik onvoldoende had, daarvan bestond de toets uit 3 vragen, waarbij je bij de eerste alleen punten krijg voor het laatste antwoord niet voor alle berekeningen doe ervoor kwamen en de vraag was 70 punten waard van de 100. Dus ja als je net de laatste formule niet weet was je al screwed
(me)

die lessen duurde ook 3 uur met een docent die alleen maar aan het zenden was, nul interactie en dan had hij ook een zwaar Russisch accent.