Durf te vragen #5

Chocstar vind ik leuker! Kun je bijzondere repen chocolade bestellen of zelf helemaal samenstellen. Altijd een succes :muscle:

1 like

Ik vind Sweet & Crumbly ook heel fijn (stopt helaas wel per oktober).

Wat zien deze koekjes er lekker uit! En dat ze dit gewoon in 1,5 jaar op heeft gebouwd. Heel tof en zo mooi ook, die website etc. Zit een goed plan achter volgens mij. Jammer dat ze stopt. Maar ga denk ik nog iets bestellen. Heb je nog een aanrader?

1 like

Turkish coffee is mijn favoriet, maar alles met Kinder vind ik ook lekker.
Gisteravond heb ik een bestelling gedaan met o.a. de baklava, ben ik heel benieuwd naar!

1 like

Zoete Post is ook heel leuk!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

Waar komen de witte hartjes vandaan in foto’s ll sociale media?

Ik zit eraan te denken om iets van een lunch ofzo voor mijn verjaardag te doen. Nu zie ik restaurants met arrangementen maar het is op zich een klein groepje wat ik uitnodig, dus gewoon ergens reserveren zou ook een optie zijn. Anderzijds is een arrangement natuurlijk wel heel helder voor iedereen. Iemand ervaring mee?

Ik zou het relaxter vinden dat iedereen gewoon zelf iets kiest. Scheelt jou weer nadenken over het arrangement (vindt iedereen het lekker, is het genoeg) en het is gewoon leuk. Maar het is vrij persoonlijk denk ik, als er hele dure dingen op de kaart staan en je wil niet dat mensen dat kiezen dan is een arrangement een beter idee.

1 like

als ik een foto op iphone aanduid als favoriet (komt dan in een speciaal mapje) dan staat er een wit hartje op, bedoel je dat?

1 like

Wij zijn je vrienden niet en kunnen ook niet inschatten wat hun smaak is. Stuur de kaart en zeg: hé lijkt het jullie leuk om à la carte te gaan of de menu te nemen.
Weet ook niet met hoeveel jullie zijn, sommige restaurants hanteren sowieso menu ‘s avonds of vanaf een bepaald aantal personen. Bij andere zaken zit je dan weer vast met het verschil in aantal gerechten.

Gewoon vragen en je weet direct wat de voorkeur is.

2 likes

Een wit hartje in het midden ongeveer? Dat is een filter op Snapchat.

1 like

Dat moet het zijn denk ik inderdaad haha. Nu voel ik me oud

3 likes

Ik heb er twee en die dingen zijn niet kapot te krijgen (gebruik ze vaak voor boodschappen of als ik heel veel zooi moet meenemen).

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Ik heb deze nav jouw tip gekocht en ze zijn echt GEWELDIG! Schrijven zo heerlijk soepel :heart_eyes: Dus bedankt voor de tip.

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Haha jaaa deze zijn zo chill, ik kan er tientallen pagina’s aantekeningen mee schrijven, vooral de roze pen vind ik zo mooi

2 likes

Huuuh ik heb echt een probleem met mijn inductiefornuis van slechts 4 maanden oud (!).

Ik heb nog nooit pasta of rijst gekookt (shame on me :stuck_out_tongue_winking_eye:) in die 4 maanden, of ja, wel verse pasta. Maar dus geen pasta of rijst die zeg maar 10 minuten moet koken.
Nu was ik aan het koken, en ik zet die pit op standje 9, want dat moet snel gaan. Valt die pit uit. Alle lampjes lichten op en dan valt die uit. Kan hem wel weer aanzetten. Ik de andere pitjes proberen: zelfde verhaal. Na een paar minuten op stand 8+ koken vallen dus mijn pitten uit? Maar volgens het boekje zou dit pas na 1,5 uur!!! kunnen gebeuren.
Het fornuis is schoon en mijn pan is made for inductie, ik kan ook van alles koken op <7 want dat heb ik de afgelopen maanden gedaan.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Een monteur of partner van monteur in the house? Heb nu een service verzoek ingediend maar zul je zien dat het morgen niet zo is en overmorgen weer wel.

Dit ding heeft me €750 gekost dus ik erger me dat ik na nog geen half jaar al tegen een probleem aanloop haha. Hoop echt dat iemand hier ook zoiets heeft gehad en me kan helpen!

(Ik weet niet of je dat bij een inductiefornuis ook een kookpit noemt)

Is dit fornuis wel aangesloten op krachtstroom? afbeelding

1 like