Durf te vragen #5

Ik ga zondag voor het eerst suppen, maar wat voor kleding is het chillst om aan te doen? Het wordt best lekker (zonnig) weer geloof ik, dus zou een kort sportbroekje + wijd shirt fijn zijn?

Haha herkenbaar, ik kom soms ook op plekken waar je echt je paspoort of ID moet hebben. Niet dat ik daar dan per see op tijd aan denk. Mocht een keer door de stromende regen terug naar huis om alsnog mijn paspoort op te gaan halen om een vergadering in te mogen :sob: In dat soort gevallen kan je ook moeilijk voorstellen de meeting dan maar even wandelende buiten de hekken te doen (voor zover dat dan überhaupt wel mag/kan). Dit is iets dat ik zo niet mis door het thuiswerken.

Edit- over het contrast van het beeldscherm aanpassen ipv een beeldschermbril: ik kan dat helaas onvoldoende omdat ik tussen bepaalde kleuren te weinig contrast zie dus alles daarop heb ingesteld om juist vermoeide ogen te voorkomen (zoals rood/geel/oranje op wit, en die kleuren worden best veel gebruikt in rapportages). Als ik het contrast lager zet, gaan de letters bewegen of ik moet zover inzoomen dat je constant aan het scrollen bent. Maar zag hier ergens de tip voor wetenschappelijk bewijs en navraag doen bij de optometrist voorbij komen dus ga me daar zeker even in verdiepen en checken of het niet met dat kleurengedoe te maken heeft.

1 like

Weet iemand een goede deal voor treinkaartje? Ik moet morgen naar Amsterdam, zondag terug en is gewoon 56e voor een retourtje😭 Zo duur treinen in Nederland

Zou gewoon even ruiken, als het niet gek ruikt goed verhitten. Dan kan er niet zoveel gebeuren.

2 likes

Ik heb nog nooit gesupt, maar als je in het water valt zit een strak shirtje misschien fijner? Ook makkelijker bewegen denk ik.

1 like

Weekend Vrij van NS flex aanzetten! 31 euro per maand, onbeperkt treinreizen in t weekend

4 likes

Ja en zou er je bikini/badpak onder doen voor als je valt (handdoek niet vergeten)

1 like

Super, thanks!

1 like

Spoordeel winkel kijken. Ze hadden laatst dal kaartjes voor 17 of 16,50. Ook in het weekend waren die geldig. Geen idee of dat nog actief is.

2 likes

Alleen die zijn dit weekend niet geldig ivm F1

Dat… klinkt logisch.
(Ik had geen idee dat dat nu al was)

ik ging dat ook meteen opzoeken, en ze waren wel geldig tot 30 september (alleen niet dit weekend), maar je had ze ook al moeten kopen voor 30 augustus. Jammer, ik had er ook nog wel gebruik van willen maken

1 like

Vind het wel chill dat langzaamaan die acties weer komen. alleen my bad dat ik even F1 vergeten was.
dus wellicht binnenkort weer nieuwe goedkope acties. (ik hoop het)

1 like

Wat zijn fijne sportleggings als je een smalle taille met brede heupen hebt? Bij het hardlopen zakken mijn leggings steeds af. Iemand met een smalle taille die ervaring heeft met Stronger, Fittwear, Gymshark, Sweaty Betty, Lululemon enzo?

1 like

Ja stronger zit bij mij echt fantastisch! Hij zit wel strak, maar ik hou wel van compressie bij sporten. Maar zakt niet af en dat heb ik echt nooit met leggings

1 like

Vooral een met een touwtje erin, ik heb hele fijne van nike.

Ik wil een Nederlandse vriendin iets (lekkers) toesturen. Ik ken alleen brownies per post, is dat nog steeds het lekkerst/leukst?

1 like

Iemand enig idee of die studio Noos teddy tassen van goede kwaliteit zijn? Ik wil hem niet als kinderwagen tas gebruiken maar voor een chromebook, agenda en andere paperassen.

Chocstar vind ik leuker! Kun je bijzondere repen chocolade bestellen of zelf helemaal samenstellen. Altijd een succes :muscle:

1 like

Ik vind Sweet & Crumbly ook heel fijn (stopt helaas wel per oktober).