Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Zzp/freelance/eigen bedrijf-topic
Ik twijfel of dit hier of in het huizen/woningmarkt topic moet, maar is er misschien een forummer die bij een woningbouwvereniging werkt of gewerkt heeft die ik een pb mag sturen met een vraag?
Superlief, thanks! Ik krijg alleen een melding ‘sorry, Boba accepteert momenteel geen berichten’ Nog nooit gehad dit, kan dit aan jouw instellingen liggen?
Kunnen jullie de zoekfunctie even gebruiken voordat je hier een vraag stelt waar al een geschikt topic voor bestaat. Dank.
Het kan ook Spoofen zijn. Dat mensen met jou telefoonnummer uitbellen, maar dus niet met jouw telefoon bellen.
Weet iemand waar ik een felicitatiekaart kan kopen voor een nieuw huisdier? Het gaat om kittens. Ik zie leuke kaarten op Etsy, maar ik heb het deze week nodig.
Misschien bij een dierenwinkel of tuincentrum? Daar hebben ze vaak ook kaartenrekjes met dierenkaarten, weet alleen niet of dat dan ook specifiek voor een nieuw huisdier is… of anders misschien via greetz iets maken?
Weet iemand waar ik die meme over nagellak kan vinden met die vrouw met 3 mintgroene oid die zegt ‘they’re not the same, they’re similar’ ofzo?
Jaa thanks! Ik vond hem maar niet en ik had hem nodig
Oh ja haha het zijn er zelfs vijf.
Vaak krijg je eerst een brief/email met een herinnering om het alsnog over te maken binnen een bepaalde periode. Daarna zitten er vaak pas kosten aan verbonden.
Het kan wel zo zijn dat je alsnog een brief krijgt omdat het de betaling dan net kruist. Maar meestal is er idd nog wel wat ruimte en heb je niet meteen extra kosten.
Wat vinden jullie de fijnste waterflessen? Ik heb momenteel een Dopper in gebruik, en die is op zich prima. Maar soms ben ik een dag op stap of in de natuur en dan kan ik hem niet bijvullen. Dan wil ik dus eigenlijk twee flessen meenemen of een grotere waterfles. Die heb ik nog niet, dus aanraders zijn welkom! Inhoud maakt dus niet zo veel uit want het is of ter vervanging of ter aanvulling.
Ik vind die van mepal fijn, heb er nu een van 700ml, was 5 euro bij de albert heijn
Ik vind de pumpkin spice latte dus echt heel goor, vorig jaar geprobeerd, gewoon niet opgedronken.
Is de frappuccino beter? Of smaakt dat hetzelfde?
Het is koud en dik
Hahaha oke dit weet je zelf ook wel natuurlijk