Wat je even kwijt wil #54

image

Wat is dit voor kop joh? Het gaat dus over iemand die mensen beroofde van kettingen. Ik kan toch niet de enige zijn die het las als een soort potloodventer? :sweat_smile:

56 likes

Hahahahah omg ik dacht dat het iemand was die aan de lopende band liep te rukken.

67 likes

Hahah alsof een herkansing ook echt een heftig event is

15 likes

Ik heb toch zulke complimenteuze collega’s. ‘Wat zie je eruit. Heb je gehuild?’
Nee, ik lag om half 3 in bed en was half 8 weer op, maar dank je. :thumbsup:

3 likes

Vandaag zong een student een liedje van Samson en Gert hardop en nu krijg ik dat nummer ‘Op op alles is op’ niet uit mijn kop. En ter verkoeling kocht ik een pumpkin spice Frappuccino maar in mijn gedachte zat er altijd meer smaak aan of ik romantiseer dus smaak erg nadat ik vorig jaar er geen had gehad.

2 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Die vond ik een paar jaar terug ook wel lekker!

Ik moet nog zoveel aanpassen aan mijn manuscript, maar zo geen zin in en puf voor. :sweat_smile: En heb nu ook knallende koppijn door t weer.

Okeeee ik moet weer ongesteld worden hoor, zit gewoon te janken bij fred van leer, alles uit de kast :joy: :joy: :joy:

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

:sweat_smile: Ik ben compleet vergeten dat ik zo een praatgroep heb (ben nog niet geweest) en heb nu koppijn, dus echt geen zin in. Ik kom lekker betrouwbaar over zo. Ben normaal echt van de afspraken enzo, maar op het moment wil het gewoon niet.

Dit heb ik al twee dagen met deze Samson en Gert intro-banger :sob::sob::sob:

3 likes

Is het normaal dat mensen dingen over hypotheken op linkedin zetten? Dacht dat het een soort tinder voor banen was hahahahha

2 likes

Pff. Ik had zo’n app gebruikt voor een raar vlekje en hij geeft verhoogd risico aan en dat ik de huisarts hiervoor moet bellen. :confused: Hopelijk is het gewoon onschuldig.

1 like

Mensen zetten vanalles op linkedin, hele gedichten

1 like

Wacht maar tot je het nieuwe liedje hoort.
1-2
1-2-3
Samson en Marie :sweat_smile:

2 likes

Kan je ook glitterplaatjes plaatsen? :scream:

1 like

Kijk wie loopt daar wie o wie?

2 likes

Ik ben in Kroatie en heb chocoladepasta gekocht en het is dus zo’n kinderbueno vulling :sob::sob::sob::sob: fucking hell zo lekker. Ga proberen een pot mee te sneaken in mn handbagage

19 likes

Omg hoe heet dit? Ga over twee weken twee weken vakantie vieren daar :heart_eyes:

1 like

Écht he, zó lekker. Ik heb de mini bakjes van mijn kind toen we daar waren ook zitten uitlikken :joy:

2 likes