Durf te vragen #5

Jaa thanks! Ik vond hem maar niet en ik had hem nodig :blush:
Oh ja haha het zijn er zelfs vijf.

2 likes

Vaak krijg je eerst een brief/email met een herinnering om het alsnog over te maken binnen een bepaalde periode. Daarna zitten er vaak pas kosten aan verbonden.

1 like

Het kan wel zo zijn dat je alsnog een brief krijgt omdat het de betaling dan net kruist. Maar meestal is er idd nog wel wat ruimte en heb je niet meteen extra kosten.

Wat vinden jullie de fijnste waterflessen? Ik heb momenteel een Dopper in gebruik, en die is op zich prima. Maar soms ben ik een dag op stap of in de natuur en dan kan ik hem niet bijvullen. Dan wil ik dus eigenlijk twee flessen meenemen of een grotere waterfles. Die heb ik nog niet, dus aanraders zijn welkom! Inhoud maakt dus niet zo veel uit want het is of ter vervanging of ter aanvulling.

Ik vind die van mepal fijn, heb er nu een van 700ml, was 5 euro bij de albert heijn

2 likes

Ik vind de pumpkin spice latte dus echt heel goor, vorig jaar geprobeerd, gewoon niet opgedronken.
Is de frappuccino beter? Of smaakt dat hetzelfde?

Het is koud en dik

Hahaha oke dit weet je zelf ook wel natuurlijk :joy:

1 like

Haha ja :rofl: maar dezelfde (vieze) smaak? Want bv. een caramel macchiato en caramel frappuccino vind ik ook best anders smaken :weary:

Maar eerlijk een frappuccino pumpkin spice klinkt dan nog onaantrekkelijker dan de latte

1 like

Het is de zelfde siroop.
Anyhow nu heb ik zin in een white moca latte.

Ik vind de latte ook heel goor. Ik snap de hype ook echt niet.

1 like

Vind de toffee nut latte wel lekker klinken

3 likes

De toffee nut latte is echt super lekker :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja dat klopt, een caramel macchiato heeft namelijk vanillesyroop in de koffie! Hij heet zo omdat er bovenop caramel drizzle zit. De caramel frappuccino is wel gewoon met caramelsyroop.

Of nja dit was 10 jaar geleden het geval.

Jaaaaa! Pumpkin Spice cream frappuccino met slagroom :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Die van Camelbak vind ik heel fijn! De Eddy daarvan is ook lekker makkelijk drinken onderweg

1 like

Ik had daar ook over gelezen inderdaad! Vind het dan alleen zo vaag dat ze bij het huisnummer van mijn oma uitkomen? Haha

Ik heb ze ook besteld en vind ze lekker schrijven, maar niet hemels haha. Ik vind mijn Papermate pennen (Action) anders, maar net zo lekker schrijven en gemakkelijker aan te komen. Misschien ook omdat het geen donkerblauwe inkt is? :sweat_smile:

2 likes

Chilly’s!

2 likes

Ik heb ook verschillende flessen geprobeerd en ik gebruik het liefst die van hydroflask. Deze heeft een net wat bredere opening vergeleken met die van Chilly waardoor ik er makkelijk ook ijsklontjes bij kan doen. Maar als je geen ijskoud water wilt, maar gewoon koud (ik heb altijd een kan met water in de koelkast) dan is Chilly ook super fijn.

2 likes

Chillys, blijven in warme temperaturen ook heel lang koel.

1 like