Durf te vragen #5

Nou ik in ieder geval wel. Kapsel zou ik op zoeken als ik ideeën wil voor mooie kapsels, niet voor tips voor shampoo oid

1 like

LOL

1 like

Voor het haartopic typ ik haar in. Maar ok, je punt is gemaakt, fijn dat feedback hier welkom is

18 likes

Feedback is altijd welkom maar het ligt gewoon niet aan de functionaliteit maar aan de zoektermen die iemand gebruikt. Daar kunnen wij verder niks aan doen.

1 like

Ik heb toch ook nergens gezegd dat het aan jullie ligt? Ik typ gewoon dat de zoekfunctie bij mij inderdaad ook niet altijd goed werkt. Gisteren zocht ik het secret santa collagetopic van 2020, toen ik collagetopic 2020 intikte kreeg ik deze resultaten

Dat vind ik niet logisch. En dat is nergens jullie schuld, maar we hoeven ook niet te doen alsof dit niet zo is

2 likes

Het topic heet net even anders. That’s all:

Dat het systeem toch resultaten probeert te geven die erop lijken is niet onlogisch, maar gebruiksvriendelijk. Zo van ‘misschien heb je anders hier iets aan’.

1 like

Op de website van een ziekenhuis staat: “Er mogen 2 bezoekers tegelijkertijd bij de patiënt zijn.” Is misschien een interpretatie dingetje maar betekent dit dan dat een eventueel 3e wel op de gang mag wachten maar niet tegelijkertijd met de andere 2 in de ruimte mag zijn?

Hmm ik zou even het ziekenhuis bellen want we kunnen wel allemaal onze interpretatie geven maar die weten het zeker haha. Maar mijn interpretatie is dat per bezoekmoment 2 mensen mogen komen, en dus niet dat je nog iemand op de gang mag laten wachten en dat die dan ook nog mag

1 like

In het ziekenhuis waar ik werk mag dat niet, 2 bezoekers mogen naar binnen, de rest moet buiten het ziekenhuis wachten. Er mag dus ook niet afgewisseld worden

In “mijn” ziekenhuis moet je echt op de parkeerplaats wisselen, dus echt buiten het ziekenhuis.

1 like

Heb het even gevraagd en je mag in dit ziekenhuis wel afwisselen gelukkig, alleen liever niet wachten in de hal maar bijvoorbeeld even in de horecagelegenheid of buiten oid

Er was hier volgens mij iemand die een hele slimme manier had gevonden om goedkoper Hello Fresh te bestellen. Iets met pauzeren na de eerste korting en dan later opnieuw gebruik maken van een code. Wil diegene haar lifehack delen?:grimacing:

oh ik denk dat ik dat was, hierbij: [Nieuw Verzameltopic] HelloFresh Kortingscodes tot 50% bestaande accounts - Pepper.com

In de post hoe het werkt!

3 likes

Dank je!

1 like

Mijn sportschool heeft altijd kortingsacties voor nieuwe leden, behalve toen ik 1,5 maand geleden lid werd. Heb toen telefonisch nog wel gevraagd of er een actie was, maar dat was niet zo. Nu zie ik dat er een week geleden een actie is gestart voor 8 weken gratis. Dat is echt veel :flushed: zouden jullie er alsnog achteraangaan om te vragen of je de korting ook kan krijgen? Of laten gaan en huilen met een lege portemonnee?

Je kan het op zijn minst proberen toch, dan heb je het iig gevraagd en kan je als het antwoord nee is alsnog huilen met je lege portemonnee haha

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik zou het wel even proberen aan de balie ofzo, maar je bent al best een tijdje lid dus ik vermoed dat ze nee zeggen.

1 like

Nee ik heb helaas een contract van een jaar :expressionless:

Weet iemand interessante boeken over omgaan met jaloezie, zowel relationeel als persoonlijk?