Durf te vragen #5

Zijn er hier mensen die zweten bij hun haarlijn?

Ik zweet tegenwoordig veel op mijn gezicht en ook langs m’n haarlijn. Dat laatste voelt zo viezig. Iemand tips om dit te verminderen?

3 likes

Ik was dit denk ik, een paar weken geleden. Ik had hydrocortisonacetaat zalf meegekregen bij de apotheek in Italië nadat ik 8 enorme dikke, jeukende bulten op m’n benen had (allergische reactie op die muggen daar). Die crème krijg je in Nederland alleen op recept geloof ik indd.
Maar preventie is altijd beter zoals je al zegt indd.
Ik heb jaren terug in Amerika een keer Off gekocht, een spray in oranje bus, en dat werkt echt super super goed (was op aanraden van een vriendin die het in Bali gekocht had). In Nederland is het niet te koop geloof ik, maar misschien via internet?

1 like

Ik heb er pas een bij de Etos gekocht

Het viel mij laatst ook op. Oksels praktisch niets, voorhoofd echt heel veel.

//
Ik moest net naar de wc maar de auto rit was nog te doen. Toen ik eenmaal geparkeerd had moest ik bijna rennen, wat is daarvoor de verklaring?

2 likes

Ja idd plastic! Heb een foto gemaakt. Maar die van mij staat niet meer op de Action website @Xiomara daarom zei ik ook “nep” zeg nergens 1op1 identiek haha maar doet prima werk, voor in de auto
in vergelijking met mijn vorige van 40 euro

Foto

2 likes

Ik moet, nja wil, een nieuwe matras maar welk soort is nu het beste? Pocketvering of schuim?
Ik heb nu een schuimmatras maar dat is al oud en ik vind het ook heel warm. Dus mijn enige eisen zijn eigenlijk dan ook dat het goed ventileert/koel is (voor zover dat kan natuurlijk) en niet mega hard is. Oh en dat het een beetje schappelijk geprijsd is want 600 euro kan ik op dit moment even niet missen…

Pocketvering is zachter/beweegt meer mee dan schuim. Zelf dus voor pocketvering gegaan en was zelf 400 euro ofzo kwijt voor een matras voor een 1.40 bij 2m meter bed. Was wel bij een beddenzaak (geen keten).

Vond het zelf het allermakkelijkste om daar heen te gaan met mijn ‘eisen’ lijstje (niet te duur, meeverend en zacht). Er waren maar twee opties ofzo dus kiezen ging ook makkelijker daardoor. Door het zoeken op internet werd ik helemaal krankjorum zoveel opties.

2 likes

Ja die keuze is echt enorm online. Maar hier in de buurt zit niet veel soeps qua beddenzaken.

Voel je die veren niet? Ik kan me nog herinneren van mijn oma vroeger dat daar een ineens een veer uit het matras kwam zettten :sweat_smile:. Maargoed dan heb ik het wel over heel wat jaren terug en een matras dat toen al ettelijke jaren oud was dus de kwaliteit is vast wel beter inmiddels

1 like

Dat is balen! Ook niet iets van beter bed? Die hadden ook nog wel redelijk wat keuze en konden nog wel iets zinvols vertellen over het matras.

Ik voel de veren niet nee, haha. Het is heel stevig spul ook en als je er op drukt dan veert het matras gewoon mee, maar wat er in zit steekt niet uit oid. Ik las net ook dat pocketvering ook een koeler matras is? Geen idee of het klopt hoor. In elk geval zei de verkoper tegen mij toen dat schuimrubber niet mee veert en ook hard blijft, dat er geen kuil komt/het naar je lichaam gaat vormen. Zou gewoon even ergens naar toe gaan en daar wat proberen te testen. Vaak bezorgen ze ook wel. Oh je kan ook nog bij de IKEA kijken wellicht. Daar was ook wel keuze! Als die wel in de buurt is.

Wat gebeurt er als je een pakketje niet ophaalt op een PostNL punt? Het wordt dan retour gestuurd, maar krijg je dan heel veel gedoe met de verzender?

Samenvatting

Vodafone heeft mijn telefoon naar een ander adres gestuurd dan ik heb opgegeven en nu ligt het al bijna een week op een Postnl punt op 40 minuten enkele reis. Het is 100% hun fout en ik heb geen zin/tijd om het op te halen. Dus overweeg maar te wachten tot het teruggestuurd wordt en dan de klantenservice opnieuw te bellen. Heb al contact met ze gehad en toen zeiden ze dat het mijn eigen schuld is, maar zij hebben het verkeerde adres overgenomen uit mijn account ipv het adres dat ik handmatig heb ingevuld.

Nee dan is het gewoon een retour zoals elke andere retour

1 like

Dan wordt het idd terug gestuurd, maar volgens mij wordt het dan gezien als geweigerd aan de deur en wordt de hele bestelling geannuleerd. Is iig bij Ziggo zo dus bij VF ook gok ik. Grote kans dat je dan je hele bestelling opnieuw moet plaatsen.

Die naam haha. Maar wel veel info zeg. Ga vanavond eens even lezen

Het is 2 halen 1 betalen op Gazella matrassen bij swiss sense! Ben ik persoonlijk super tevreden over. Dus als je 2 losse zoekt zou ik daarheen gaan. Proefliggen en kijken wat past! Ik zou ten zeerste afraden een matras online te kopen, zonder proberen. Of je moet zo’n Emma oid willen die je nog X dagen mag retourneren.

2 likes

Oh dat is wel een goeie deal. Thanks! Ga eens kijken. Swiss Sense zit hier wel in de buurt

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Ik haal zelf altijd zulke dingen het leukste bij boetiekjes en concept stores!

Dit vind ik bijvoorbeeld een leuk merk dat oa in Amsterdam wordt verkocht, maar je vind in elke middelgrote stad wel zulk soort winkels. Extra leuk ook omdat je dan van een kleine ondernemer koopt i.p.v. een grote keten!

https://www.by-megs.com/product-category/hairclips-by-megs/

@Pandabeer ik weet niet of je inmiddels al een fles hebt gekocht, maar ik vind die van Hydroflask het allerfijnste. Ik heb ook een Chilly’s maar die gebruik ik niet meer sinds ik een Hydroflask heb. Chilly’s houden opzich goed warm maar maken wel een irritant piepend geluid elke keer als je ze open draait en daar ging ik me heel erg aan storen na een tijdje :’)

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Mademesmile!! Humansbeingbros

1 like

r/unexpectedhogwarts ?

Verder vermakelijk:
r/amItheasshole
r/birdstakingthetrain
r/choosingbeggars
r/cringepics
r/fakedisordercringe
r/formuladank (als je into formule 1 bent)
r/insanepeoplefacebook
r/popping
r/tokiefeesboek
r/trashy
r/vaxxhappened
r/weddingshaming

2 likes