Bij mij stelde de opticien een keer voor toen ik toevallig in november of december kwam om de helft in ene jaar te declareren, andere helft in nieuwe jaar, dus misschien als je nog even wacht dat dat wel kan?
Waar kan ik lekker warme en fluffy lange kamer-/badjassen vinden? Mag goedkoop zijn. Maar geen Primark.
Lijkt mij frauderen want ik neem aan dat de factuur van het kalenderjaar moet zijn waarin je wil declareren. Dus nee, of wachten met een bril halen.
Oh dat wonderbox is echt verneukeratief! Daar heb ik eerder eens nietsvermoedend zo’n deal besteld, maar daarmee bleek je niet eens goedkoper uit te zijn (omdat het ging om avond, of ochtend entree en niet de hele dag). Maar het ziet er wel uit als een handige verzamelsite.
Ha ja het is echt heel misleidend, zo stom. Mocht er nog iemand op zoek zijn, Albert Heijn heeft gratis 2e entree!
Veel zorgaanbieders gaan hier wel in mee hoor, dan sturen ze de factuur gewoon pas op in het nieuwe jaar en komt de factuurdatum overeen. Kan meestal wel pas echt aan het einde van het jaar, ik denk dat het nu nog te vroeg daarvoor is.
Iemand tips voor geluiddempende oortjes/oordoppen/koptelefoon wat dan ook? Ik werk sinds kort in een landschapkantoor met nog 3 anderen en ik kan me niet concentreren door het lawaai.
Ik kan ook niet goed werken met muziek maar noisecanceling zonder muziek biedt geen uitkomst vrees ik? Ik wil gewoon stilte
Ik heb de Sony WH100 Xm3 en super tevreden. Voor het optimale effect zet ik er wel muziek onder (techno of klassiek), maar ook zonder prima. Je kan zelf instellen hoeveel geluid je wil doorlaten, ik vind soms wat geroezemoes wel fijn. Als iemand naast je praat hoor je het alsnog maar veel gedempte, noise cancelling is sowieso nooit 100% (iig toen ik 'm kocht 2 jaar geleden niet, misschien inmiddels met nieuwe techniek wel).
Ik ben al afgeleid als er 10 straten verderop een blad valt maar kan hier prima mee werken in een kantoortuin!
Ik heb deze van JBL en ben erg tevreden, ik hoef niet meer te praten met m’n collega’s en als ik overprikkeld ben is het de ideale uitkomst haha:
Bekijk JBL E65BT NC - Draadloze over-ear koptelefoon met noise cancelling - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/jbl-e65bt-nc-draadloze-over-ear-koptelefoon-met-noise-cancelling-zwart/9200000082610007?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Bij mij was het zelfs 17 euro, maar kreeg toen een mail dat ze een fout hadden gemaakt en dat ze het terugstorten als je een betaalbewijs stuurt. Nu had ik net weer inklaringskosten voor het tweede pakket. Hoop dat het weer een foutje van ze is, anders ga ik er morgen even achteraan.
Van post NL idd. Het staat bij mij ook in de app dus daarom geloofde ik het wel haha. Heb het vorige keer in elk geval netjes terug gekregen.
Hellooo, ik wist niet Zo goed waar ik dit moest vragen, maar heeft iemand hier ervaring met ixxi ringen? Ik wil er graag een samenstellen voor mn moeder en snap er geen hol van
Ik heb er laatst ook besteld, maar dat was bij een actie met gratis verzending waar ook echt bij stond dat er geen surprise fees waren. Ik moest het toen toch nog betalen bij postnl maar dat bleek dus inderdaad een fout en ik kreeg het bedrag terug van Lucy & Yak. Ik dacht zelf dat je buiten die actie zelf gewoon die btw kosten betaald.
Bij mijn vorige paar dr Martens was mijn hielvoering volledig beschadigd waardoor uiteindelijk ook het leer gescheurd is ter hoogte van mijn hiel. Ik heb net een nieuw paar dr Martens gekocht en wil graag vermijden dat hetzelfde gaat gebeuren. Heeft iemand tips om dit te voorkomen?
Heeft iemand een tip voor een goede, opvouwbare stormparaplu?
Ik heb 6 jaar eentje van Senz gebruikt en ik was daar dus tevreden over (daarvoor zoveel opvouwparaplu’s na kort gebruik weg kunnen gooien) maar hij begint nu helaas toch kapot te gaan.
Weet iemand een betere/goedkopere? Of kan ik beter gewoon weer een Senz kopen?
Ik heb die van ANWB en bevalt mij heel goed en gaat al heel lang mee (gebruik hem op de fiets).