@lovewarrior en @Feather merci voor de tips! Fijn dat deze zo goed werken
Bij mij was het zelfs 17 euro, maar kreeg toen een mail dat ze een fout hadden gemaakt en dat ze het terugstorten als je een betaalbewijs stuurt. Nu had ik net weer inklaringskosten voor het tweede pakket. Hoop dat het weer een foutje van ze is, anders ga ik er morgen even achteraan.
Van post NL idd. Het staat bij mij ook in de app dus daarom geloofde ik het wel haha. Heb het vorige keer in elk geval netjes terug gekregen.
Hellooo, ik wist niet Zo goed waar ik dit moest vragen, maar heeft iemand hier ervaring met ixxi ringen? Ik wil er graag een samenstellen voor mn moeder en snap er geen hol van
Ik heb er laatst ook besteld, maar dat was bij een actie met gratis verzending waar ook echt bij stond dat er geen surprise fees waren. Ik moest het toen toch nog betalen bij postnl maar dat bleek dus inderdaad een fout en ik kreeg het bedrag terug van Lucy & Yak. Ik dacht zelf dat je buiten die actie zelf gewoon die btw kosten betaald.
Bij mijn vorige paar dr Martens was mijn hielvoering volledig beschadigd waardoor uiteindelijk ook het leer gescheurd is ter hoogte van mijn hiel. Ik heb net een nieuw paar dr Martens gekocht en wil graag vermijden dat hetzelfde gaat gebeuren. Heeft iemand tips om dit te voorkomen?
Heeft iemand een tip voor een goede, opvouwbare stormparaplu?
Ik heb 6 jaar eentje van Senz gebruikt en ik was daar dus tevreden over (daarvoor zoveel opvouwparaplu’s na kort gebruik weg kunnen gooien) maar hij begint nu helaas toch kapot te gaan.
Weet iemand een betere/goedkopere? Of kan ik beter gewoon weer een Senz kopen?
Ik heb die van ANWB en bevalt mij heel goed en gaat al heel lang mee (gebruik hem op de fiets).
Liever voorkomen dan genezen
Ik lees terug, dus geen idee of het al genoemd is, maar ik raad je naast die koptelefoon (heb zelf de Bose QuietComfort 35II) de app Rainy Mood aan! Kan zelf ook niet goed concentreren met muziek op, maar regengeluid werkt super.
Eastpak !
De Senz is af en toe in de aanbieding voor €15 geloof ik (bijvoorbeeld bij Aldi of Kruidvat). Daar zou je eventueel nog op kunnen letten als je graag weer een Senz wilt.
Oh echt, dat is wel heel goedkoop!
Het model dat ik had is 60 euro. Ik kon hem toen via rentpunten voor de helft van de prijs kopen maar helaas staat hij niet meer in rentepuntenwinkel.
Kende die app nog niet, thanks!
Wow, fiets jij met een stormparaplu in je hand? Dat zijn wel echt skills
Haha ja. Mijn gewone paraplu’s gingen altijd kapot en stormparaplu blijft heel.
Ik zoek voor een teamactiviteit een leuke kook- of bakworkshop in Amsterdam. Kan iemand iets aanraden? Mag ook brood, fermenteren of weet ik veel wat zijn.
OF juist keramiek ofzo, als het maar een beetje duurzaam is iemand tips? Voor 8 mensen ongeveer.
Ik heb eens een tartalette/mini taartjes workshop gedaan bij petit gateau en dat was heeeel leuk en lekker, ik weet alleen niet of ze dat momenteel nog doen (het staat wel op hun website maar zondere verdere info oid)