Durf te vragen #5

Ik heb vorig jaar een Wham Last Christmas shirt van de h&m gekocht (gepost door volgens mij @Vaiana ?) maar hij is helemaal lelijk geworden geworden in de droger en het is echt 1 van mn favo shirts
Kan hem op de site niet meer vinden, maar heeft iemand een idee waar ik zoiets nog zou kunnen krijgen? Of die hem verkoopt (sad ha ha)

Het was deze maar dan donkergrijs

2 likes

Heb je vinted al bekeken?

1 like

Omg yessss bedankt
Ik had eerst alleen in Nederland gekeken maar heb hem nu bij een verkoper uit Italië gevonden

Of zoals hij zegt Con stampa di “last christmas i gave you my heart”

10 likes

Nee was @Pantalones ! Ik moet hem ook nog 2e hands kopen

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Als je bijvoorbeeld zongedroogde tomaten koopt die in zo’n potje zitten met olie en kruiden enzo. Wat doe je dan met die olie als de tomaten op zijn?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

Ja dit doe ik allebei ook wel eens.
Maar heb wel gemerkt dat aan die zongedroogde tomaten olie een behoorlijke smaak zit. Dus wel een beetje opletten wat je in die olie bakt

Ik dacht altijd dat je olie nooit door de gootsteen mocht spoelen! Daarom mijn vraag haha. Ik gooi het zelf meestal door de wc :no_mouth:

3 likes

Is het normaal dat als facebook verdachte activiteit heeft gesignaleerd, je account geblokkeerd wordt en je een foto van je id moet uploaden? Heb dat nog nooit gehad

Nee, dat is niet normaal

1 like

Instagram kan dat wel vragen

1 like

Door de wc lijkt me ook niet een heel strak plan. Kan ook daar voor ophopping/verstopping zorgen. Zelf weet ik ook nooit goed wat ik er mee moet, net als met tonijn in zonnebloemolie. Meestal laat het ik in het blikje zitten en gooi dat in een keer weg of ik doe, als het in glas zit, met inhoud en al in de glasbak. Maar volgens mij mag dat officieel ook niet echt.

Edit: miss moet je het ook wel in die gele containers weggooien bedenk ik me nu. Waar ze frituurvet enzo ook in verzamelen. En het lijkt erop dat de beste optie daarna restafval is of de biobak

1 like

Hm ik lees bij het officiele helpcentrum van Facebook dat hier wel om gevraagd kan worden, maar ik vind het geen chill idee…

Instagram is ook van Facebook, toch? @Luzarl Dan zou het dus op zich wel kunnen kloppen

1 like

Ja! Ik heb er zelf al vaker over gehoord via insta en ook dat je een video van jezelf moet opsturen enzo

2 likes

Ik doe het door de gootsteen maar dan met heel veel afwasmiddel erachteraan en dan de hete kraan even goed door laten lopen. Volgens mij spoelt t dan wel goed door

3 likes

Ik gebruik die olie bv. om hummus mee te maken, krijgt dan een lekker smaakje. Of gebruiken om een dressing mee te maken ofzo. Blijft, ook zonder tomaten erin, nog wel een tijdje goed in de koelkast.

3 likes

Ja het spoelt dan wel redelijk door maar er mag helemaal geen vet door de gootsteen of wc! In het riool zorgt het voor problemen. Als je een pan met vet hebt, zeg maar na het koken, ook eerst keukenpapier er door en dat gooi je dan bij het restafval of in gft. En daarna pas afwassen

4 likes

Wat een goed idee! Dit ga ik ook proberen :smiley:

1 like