Durf te vragen #5

Ah wat fijn!! Ik ga zo achter mijn laptop zitten en je dmen.

1 like

Heeft iemand een tip voor het bestellen van een foto op canvas? Waar moet ik op letten en zijn er goede deals?

1 like

Ik bestel eigenlijk altijd via herinneringen op linnen . nl (aan elkaar uiteraard), geen idee of het de bestebeste deal is maar vind het nooit duur en altijd mega tevreden over

1 like

Als een Fairphone toch niet de telefoon voor jou is (ik wilde hem ook, maar was toch niet de juiste keuze voor mij) is een tweedehands of refurbished telefoon ook een goede optie! Je hebt gewoon garantie en het werkt echt prima. Voor alle tech apparaten zijn er zoveel tweedehands opties die nog jaren meekunnen omdat mensen altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben.

7 likes

Ik ben heel tevreden over pixum! Volgens mij heb ik nog wel een kortingscode voor je

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Heeft iemand hier radiatorfolie en werkt dit goed? Het is zo koud hier thuis, we hebben nog geen een keer de verwarming aangehad want €€€€€€€.

Wij! Bij ons werkt het goed, maar ik moet zeggen dat wij ook een goed geïsoleerd huis hebben en het niet snel koud hebben, dat helpt natuurlijk.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Heeft iemand hier na de Brexit wel eens iets uit de UK besteld? Ik twijfel om een adventkalender te bestellen bij Boots, van 42 pond. Ik vond dat ik daar BTW en inklaringskosten bij moet betalen (rond de 13 euro geloof ik). Zie ik dan nog iets over het hoofd? Of valt het wellicht mee :sweat_smile:

Yes wij ook. Ik heb het idee dat er minder warmte verloren gaat en dus sneller opwarmt. Mijn werkkamer is nu bv in een half uurtje echt warm en voorheen duurde dat iets langer. Ons huis is verder totaal niet geïsoleerd, op de werkkamer zit toevallig wel HR glas

Ik heb laatst laarzen besteld, maar daar stond heel duidelijk dat de prijs incl alle kosten was en verder ook niks hoeven te betalen dan dat.

Ik heb laatst iets besteld van 50 pond. Ik hoefde niets extra’s te betalen (wel verzendkosten van ongeveer 13 pond) en er stond niets bij over de inklaringskosten. Er was ook geen optie om die te betalen. Ik hield er toen wel rekening mee dat mijn pakje eruit gevist kon worden en ik alsnog die 13 euro moest betalen bij aflevering (dat vond ik namelijk weer op andere websites), maar dat is niet gebeurd.
Misschien heb ik geluk gehad?

Ik moest laatst inklaringskosten betalen voor een cadeautje dat een vriendin zelf had gemaakt en opgestuurd (gebreide muts), maar iets wat ik bij een webshop had besteld dan weer niet. Dus volgens mij pikken ze er gewoon af en toe een pakketje uit en kun je geluk of pech hebben!

Is hier iemand die Italiaans kan lezen?

@anon28710462

3 likes

@anon28710462 kun je ook goed slechte handschriften lezen? :sweat_smile:

Ja hoor!

1 like

Ja, korting. 25% dacht ik

tenor