Zijn er mensen die een luchtreiniger hebben zo ja, welke en wat voor voordelen ervaar je?
Het lijkt me enerzijds geweldig maar weet niet of ik het vervolgens minimaal gebruik… beetje zonde van het geld
Zijn er mensen die een luchtreiniger hebben zo ja, welke en wat voor voordelen ervaar je?
Het lijkt me enerzijds geweldig maar weet niet of ik het vervolgens minimaal gebruik… beetje zonde van het geld
In kan me herinneren dat je vroeger een ‘donkere modus’ kon aanzetten op het forum. Ik kan die optie niet meer vinden, weet iemand of dat nog kan?
Onder voorkeuren en dan interface.
Via Aliexpres! Ze hebben ze zo te zien ook op Bol maar zo te zien zijn dat meestal dezelfde betaal je het driedubbele en moet je vaak ook nog twee weken wachten (K-parts Led Fietsventiel, Fietslicht Voor Ventiel (2 Stuks) | bol.com deze is nog wel schappelijk zo te zien) LED Fietsventiel, Fietslicht voor Ventiel | LED Fietsverlichting | moetikhebben en deze ook!
Oooh top dit, dankjewel!
Even een vraagje voor mijn padre. Echt een seniorenvraag een beetje. Maar hij speelt elke avond wordmaster (scrabble app) op de iPad. Maar het moeilijkste level is te makkelijk geworden. Heeft iemand tips voor een moeilijkere variant?
Ik heb per ongeluk een bericht verborgen op Facebook, hoe draai ik dat terug? Kan het nergens vinden
Weet iemand of die cursussen van Domestika nu echt flink in de aanbieding zijn vanwege Black Friday? Of zijn er altijd wel van dit soort kortingen? Ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik wil het wel eens gaan proberen en twijfel nu tussen één cursus of een pakket.
Hoe pas ik het thema van dit forum aan?
Weet iemand hoe je op just dance in de playlists kan zoeken? We willen de workout maar kunnen niet zoeken
Als er niet in je huurcontract staat dat je geen huisdieren mag, kun je er dan gewoon vanuit gaan dat het wel mag?
Volgens mij wel. Tenzij je serieus overlast gaat veroorzaken* lijkt me dat je in je recht staat
*ik heb een keer gehuurd van een corporatie die als voorbeeld van wat zij wel eens tegenkwamen noemde dat een huurder de deurtjes van de keukenkastjes eruit had gehaald en kippen hield in de kastjes
Volgens mij zelfs als het in je huurcontract staat dat het niet mag, mag het wettelijk alsnog. Tenzij je dier idd veel overlast veroorzaakt
En @crazyplantlady dankjulliewel! Moet goedkomen dan (: Veel overlast staat in ieder geval niet in de planning haha
Wel echt heel slim!
Haha huh ik zit hier nu al even naar te kijken, het is een man en het zit achter de blaas, daar zit toch niks, haha, ja je dikke darm, maar die staat er niet op, bedoelen ze niet een spier ofzo? Lijkt ook of het over de blaas heen ligt?