Durf te vragen #5

Sarcastisch of? :joy::see_no_evil: Durf niks te bestellen nu ivm die nieuwe BTW regels enz.

1 like

Nee niet sarcastisch haha. Plus ik had ergens gezien dat zij die btw opzich nemen. Als je toch extra moet betalen kan je ze mailen.

Maar goed die extra kosten zijn 4 euro voor een pakket onder de 150 eu.

1 like

Ooh top! Dankjewel :blush::heart:

2 likes

5 jaar vastzetten? De meeste leveranciers bieden Max 3 jaar aan. Ik zou ook gewoon even goed uitzoeken wat voor jou het gunstigst is en waar je een mooie bonus krijgt met een jaarcontract. Kun je volgend jaar weer naar een andere leverancier overstappen en weer die bonus krijgen.

Ook belangrijk: als je een boete bij je nieuwe leverancier declareert en je hebt daar voor meerdere jaren een contract afgesloten en je gaat voor die tijd weer weg, dan krijg je daar weer een boete van én je moet het bedrag dat je gedeclareerd hebt ook terug betalen.

2 likes

Heb je apple? Dan zit het in sleutelhanger

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Weet iemand of ze bij een supermarkt lekkere grootverpakkingen hummus verkopen?

In Australie heb je bij de Aldi emmers van 1 kg :heart_eyes:, maar die heb ik hier nog nooit gezien

Misschien bij xxl weken van lidl ofzo. Heb zelf nog nooit echt een emmer gezien tho haha.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Disney films

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Disney films

Willen jullie de zoekfunctie gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt. We hebben meer dan genoeg topics waar de meeste vragen passen.

4 likes

Weet iemand of je in Nederland Petit Marsellais douchegel kunt kopen? Ik realiseer me ineens dat ik dit altijd in de Belgische Kruidvat kocht maar dat je dit hier helemaal niet hebt! Mis het echt, vooral de rode verpakking. Zie het wel online maar is het echt nergens hier te krijgen?

Ik zie het wel eens bij de action en geloof dat ik het vroeger ook weleens bij de ap heb gekocht!

2 likes

Ik kan het kopen en je opsturen mocht je het niet vinden. Love de rode, bon eigenlijk allemaal.

1 like

Volgens mij had de Albert Heijn (XL) het ook.

3 likes

Wat lief! Maar ik hoop toch echt dit jaar mijn Belgische vrienden weer eens te zien dus die zal ik dan naar de Kruidvat sturen :smiling_imp:

Ja sowieso de action!

1 like

Weet iemand nog welke nivea mannen deo? Je op je gezicht kon smeren tegen het zweten? Iemand heeft het hier een keer gepost maar kan het niet terugvinden