Durf te vragen #5

Die dove stick toch? Nivea is volgens mij als primer gebruikt.

1 like

Ja ik weet het dus echt niet meer :stuck_out_tongue: en googlen op dove, deo, zweet, gezicht, levert niet de gewenste resultaten op

Volgens mij rexona deo stick voor je gezicht en nivea aftershave als primer

1 like

Volgens mij was het @Spaarlamp, dus ik tag haar even :smile:

2 likes

Rexona en dove kan allebei, zo lang het maar die maximum protect is! Heb vandaag dove op en mijn hoofd is echt kurkdroog :heart_eyes:

1 like

Doe je dat onder je dagcrème/spf?

Er na, ipv primer!

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic

Ik heb het bij AH wel eens gekocht, en ook bij Normal, maar dat is wel een tijdje geleden dus ik weet niet of ze het nog hebben.

Super domme vraag, maar ik heb een tweedehands iPhone en ik wil de batterij laten vervangen. Ik ga dat voor het eerst in mijn leven doen en ik zie door de bomen het bos even niet meer. Moet het per se bij zo’n apple-winkel? Het is best een dure grap namelijk.

is het niet goedkoper om bijv een refurbished iphone te kopen dan de batterij te laten vervangen? Ik zou een apple winkel wel aanrader.Garantie is weg als je het bij een ‘gewone’ winkel doet.

1 like

Zoals @Perzikjes zegt vervalt de garantie als t niet via Apple gaat, maar ik weet niet of je die überhaupt nog hebt met een tweedehands. Zelf ben ik altijd tevreden over die smartbar van Mediamarkt!

2 likes

Nee heb idd geen garantie meer. In dat geval maakt het dus niks uit. Bedankt voor je hulp! :slight_smile: @Perzikjes bedankt voor de tip! Denk niet dat dat goedkoper is, maar batterij vervangen schijnt de moeite wel waard te zijn volgens een vriendin… (?) Lol, ik lijk wel een oma met mijn kennis over dit soort dingen.

Heb ik ook wel eens gedaan met mijn telefoon (Samsung) en laptop (Samsung). Alles was verder nog goed en het was idd de moeite waard. Telefoon heeft het nog 1,5 jaar ofzo gedaan en de laptop nog iets van vier jaar. Toen was die wel echt heel traag, maar ja ook in totaal 13 jaar oud ofzo dus dat was wel logisch

1 like

Ik heb ooit de batterij van mijn iPhone 5 laten vervangen bij zo’n Turks zaakje voor iets van €25 en hij heeft het daarna echt nog heel lang gedaan. Misschien geen garantie maar die heb je mogelijk toch al niet meer, plus snel geholpen.

Als tea tree werkt op een puist, gaat dat spul dan ook iets doen voor mijn mee-eters? Deze vraag is sowieso al mosterd na de maaltijd want heb het heel impulsief al opgesmeerd. Ik doe dit nooit op mijn gezicht maar ik zag het opeens staan :sweat_smile:

Zijn er hier mensen die ook hoofdpijn krijgen van het weer? Ik heb al dagen hoofdpijn en omdat het niet goed stormt, trekt de hoofdpijn niet weg. Iemand tips tegen dit soort hoofdpijn?

8 likes

Ja, ik ben gevoelig voor drukgebieden en als het blijft hangen zeg maar.
Genoeg water blijven drinken elk geval en verder beetje accepteren

5 likes

Nee dat werkt niet. Tea tree heeft antiseptische werking op schimmels, bacteriën en virussen. Een mee eter is een verstopte porie met dode huidcellen en talg. Wat wel helpt is salicylzuur. Salicylzuur lost opgehoopt talg op.

2 likes

Tea tree is slecht voor je huid. Het is een sterk allergeen en kan de huid irriteren.

3 likes