Durf te vragen #5

Heb je apple? Dan zit het in sleutelhanger

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Weet iemand of ze bij een supermarkt lekkere grootverpakkingen hummus verkopen?

In Australie heb je bij de Aldi emmers van 1 kg :heart_eyes:, maar die heb ik hier nog nooit gezien

Misschien bij xxl weken van lidl ofzo. Heb zelf nog nooit echt een emmer gezien tho haha.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Disney films

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Disney films

Willen jullie de zoekfunctie gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt. We hebben meer dan genoeg topics waar de meeste vragen passen.

4 likes

Ik zie het wel eens bij de action en geloof dat ik het vroeger ook weleens bij de ap heb gekocht!

2 likes

Ik kan het kopen en je opsturen mocht je het niet vinden. Love de rode, bon eigenlijk allemaal.

1 like

Volgens mij had de Albert Heijn (XL) het ook.

3 likes

Ja sowieso de action!

1 like

Weet iemand nog welke nivea mannen deo? Je op je gezicht kon smeren tegen het zweten? Iemand heeft het hier een keer gepost maar kan het niet terugvinden

Die dove stick toch? Nivea is volgens mij als primer gebruikt.

1 like

Ja ik weet het dus echt niet meer :stuck_out_tongue: en googlen op dove, deo, zweet, gezicht, levert niet de gewenste resultaten op

Volgens mij rexona deo stick voor je gezicht en nivea aftershave als primer

1 like

Volgens mij was het @Spaarlamp, dus ik tag haar even :smile:

2 likes

Rexona en dove kan allebei, zo lang het maar die maximum protect is! Heb vandaag dove op en mijn hoofd is echt kurkdroog :heart_eyes:

1 like

Doe je dat onder je dagcrème/spf?